Goedemorgen meiden, Na 2 jaar zelf proberen een missed abortion met 11w5d van 1 vlindertje daarna 5 iuis waarvan de 3e raak was (2ling) maar met 6w4d een mk werd daarna sloegen de medicatie heeeeeeeel slecht aan. Toch nog een 4e iui en na die besloten op te gaan voor ICSI/IVF en in de tussen tijd een 5e iui en die is nu raak!!! Owwwwwwwwwww ik zit hier helemaal te trippen!!!!!! Heb vanmorgen om 08:25 een testje gedaan . Ik zat nog op de wc, zie de urine zeg maar door het venster lopen en binnen 3 seconde staan er 2 mooie strepen!!! Ik ben ZWANGER!!!!!! Kan wel janken zeg! Whaaaaa hoe ist mogelijk gewoon raak de 5e iui.. oeffff en dus geen ICSI / IVF !!?? Owwwww echt een geschenk uit de hemel! Ben zooooo blij. xxx Liefs Sjors
Wauw gefeliciteerd zeg!! Dat zo'n klein venstertje toch zulk groot goed nieuws kan geven... Na alle moeite die je ervoor al hebt moeten doen, hoop ik voor jou héél erg op een voorspoedige zwangerschap. Veel geluk en geniet ervan!!!
Gefeliciteerd!!!! RAAK!! Geniet ervan, hoop dat alles goed mag blijven gaan en je over 8 maand een babytje in je armen hebt.
Sjors!!! Wow!! Wat een nieuws!! Zag je onderschrift gister nog, en dacht het wordt tijd dat die weer zwanger is na al die tijd.. En nu gewoon een vette posi test, gefeliciteerd!!!!! hoop dat alles nu goed blijft gaan!
Heeeeeeel duidelijk ook nog! Dikke vette streep! Wauwwww! Ik ben hartstikke blij voor je, het is je gegund!
Meiden dank jullie wel voor jullie lieve reacties!!!!! Vind het zo fijn dat we het hier met elkaar kunnen delen. Morgen me gyn bellen spannend zeg dit pffffffff.
Zó, dat is nog eens een dikke knaltest! Zo heb ik hem nog nooit gehad! Zijn het er stiekem weer 2? Gefeliciteerd meid!
Sjors, zie net je fotootje van je test..!!! Wauw, wat een knaltest!!! Bij mij zijn ze nog nooit zo duidelijk geweest!! Super meis!! haha