Ik heb de test ook nog nooit zo ''knal'' gehad! Het zou kunnen dat het er 2 zijn.... de echo afwachten.... die heb ik 16 dec!!!!!!!
wauw gefeliciteerd. ik ben zelf ook net (weer) zwanger. het is zwangerschap 7. ik heb 1 gezonde dochter met hormoon behandeling.. de rest is allemaal (verschillende weken) een MK geworden (5 MK) dus nu hoop ik dat het nu wel goed gaat... ik krijg dinsdag 2e echo ben nu rond de 6 a 7 weken.. maar ik durf niet meer blij te zijn.. merk het ook echt aan mijn humeur. hopelijk veranderd dit als we dinsdag een klopend hartje zien. heel veel suc6 hoor.. echt super nieuws
super meis... nog 2 weekjes wachten dus... hoop dat je die een beetje doorkomt... Ik heb gister mijn echo gehad en alles was goed!! 8 weken zwanger... Mag over 2 weken ook nog een keer om dat echt de termijn te kunnen bepalen omdat het nu nogal klein was... Hoe voel je je verder? Nog geen nare kwaaltjes hopelijk
@Holiday Dank voor de felicitatie, jij ook van harte!!! Ik duim voor je op een super echo!!!! @Wow Ow meid fijn dat het oke is ik duim toch voor je op weer een top echo! J Ik voel me oke, ben erg moe en boobs zijn gevoelig! Verder gaat t wel. @ALL Dank nogmaals voor alle lieve reacties en felicitaties!!! Liefssss
Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws! Ik kwam je regelmatig tegen, en spiekte altijd al even naar je onderschrift. Maar ik ben erg blij voor je (jullie) Enne hier ook na 5e iui toch nog zwanger