2e miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door njoy25, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. njoy25

njoy25 Lid

27 jun 2008
    30
    0
    0
    juf
    In september was ik zwanger van ons eerste kindje, maar tot ons groot verdriet kreeg ik een miskraam na 5 weken.

1 dec kwamen we er achter dat ik voor de tweede keer in blijde verwachting was, maar ook dit keer mocht het niet zo zijn. 2 januari kreeg ik hele erge krampen en twee dagen later begon ik te vloeien.
    De volgende dag heb ik een echo gehad en daarop was te zien dat ons kindje niet meer leefde.
    Van de verloskundige moest ik afwachten tot dat het kindje(vruchtje) er van zelf uit zou komen. Maar een week later was het er nog niet uit en de pijn werd alleen maar erger.
    Ik heb een paar keer de huisarts gebeld om te zeggen dat ik echt hele erge pijn had, maar steeds werd ik af gescheept met "neem maar een parcetamol".
    De pijn werd op een gegeven momet zo erg dat mijn man de huisarts op zijn mobiel heeft gebeld met de mededeling dat hij nu wat moest doen.
    De huisarts heeft uiteindelijk een afspraak geregelt bij de gynaecoloog voor de volgende dag.

De volgende dag bij de gynaecoloog werd ik meteen opgenomen voor een spoed curretage! fysiek ben ik vrijwel meteen de volgende dag opgeknapt, maar ben nog steeds erg verdrietig! :(

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jeetje meid wat erg allemaal! Hopelijk brengt 2009 jullie meer geluk.
    Bizar verhaal dat je ha zo laks was. Een spoed curettage is niet niks.
    Ik wens je veel sterkte met dit verlies en hoop echt voor je dat je snel zwanger mag zijn en het wondertje 9 maanden mag dragen.
    Digiknuf

3. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Heel veel sterkte toegewenst.

Knuf,
    Debora

4. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    pff das egt heftig ik hoop dat jullie het samen goed kunnen verwerken en een plekkie kunnen geven en dat jullie snel een gezond kindje op de wereld kunnen zette :)

5. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi meid,

veel sterkte hoor, want een tweede keer dit weer meemaken, is eigenlijk gewoon niet eerlijk... En dan ook nog heel jammer dat die artsen er allemaal zo licht overheen gaan en jouw klachten niet serieus nemen, waardoor ze ook nog eens jouw gezondheid in gevaar zouden kunnen brengen.... Gelukkig zijn jullie assertief genoeg geweest, en kan je het nu eindelijk een plaatsje beginnen geven....

Hopelijk ga ik op dit moment ook geen tweede miskraam tegemoet, maar het ziet er alleszins niet zo rooskleurig uit :(

Liefs,
    Sunnyke

6. njoy25

njoy25 Lid

27 jun 2008
    30
    0
    0
    juf
    Dag Damens

Bedankt voor de lieve reacties!

liefs Njoy

P.s Sunnyke ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meidn

heel veel scu6 jeetje zeg wat een stomme ha....

ik heb zelf ook net me 2e ma gehad, dus ik weet hoe je je voeld helaas...veel sterkte

xxx

Deel Deze Pagina