Draden trekken op dag 12?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jomy, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Haai dames,

Is het mogelijk om op dag 12 al draderig/rekbaar slijm te hebben? En hoelang duurt het dan ongeveer nog tot de eisprong?

Mijn vorige cyclus was 36 dagen toen had ik dag 24 tm 27 pas posi ovutesten. Deze maand geen testen en nu al ineens vruchtbaar slijm?

Betekend dit dat komende dagen dan ook al mijn eisprong zal zijn?

Bedankt alvast!

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi, ik vraag me dat dus ook af.. of er 3 weken (21 dagen) tussen 2 eisprongen in kan zitten door eerst een late eisprong en de volgende cyclus een vroege te hebben.. moet die periode niet minimaal 4 weken zijn ivm rijpen??

Ik lees mee.. :(

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Tja geen idee... Ik zit nu ook op ongeveer 21 dagen na mn vorige eisprong ja.

Maar als je dat rekbaar slijm hebt, hoelang daarna is ongeveer je eisprong?

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Volgens mij kan dat met vrouw ook weer verschillen.. durf ik niet te zeggen, ik werk met ovutesten :) want ik heb helemaal niet van dat rekbaar slijm..

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb 5 dagen voor mijn eisprong al vruchtbaar slijm, ik vind dag 12 heel normaal hoor. Stel dat je nu weer een 29 dgn-cyclus hebt, dan is dit toch heel netjes?

Lekker gaan klussen zou ik zeggen!!

6. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik heb in totaal een week last gehad van vruchtbaar slijm
    vooral heel erg voor mijn ei na mijn ei was het zo goed als weg.

7. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja, maar vorige cyclus was denk ik gewoon een uitschieter. En als ik ongeveer uitga van een cyclus van 30 dg zou mn eisprong rond 6 juli zijn. Maar je kunt dus echt al een week lang rekbaar slijm hebben? Dus misschien duurt t hier ook nog wel een paar dagen dan. Is er ook een maximum aan vast? Bv, je hebt max 7 dagen voor je eisprong vruchtbaar slijm? of hoelang kan dit aanhouden?

8. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Dat verschilt heel erg geen pijl op te trekken... maar als het echt draderig is en je kan er echt 10 cm slijm mee trekken dan zit je op je piek en dan is de grootste kans op een eisprong geloof ik.

ik had bijvoorbeeld de eerste 2 dagen heel vaag rekbaar slijm kon er niet echt draden mee trekken maar was wel rekbaar
    die dagen daarna was het ook wel rekbaar maar nog steeds niet dat ik er echt draden mee kon trekken van 10 cm
    dag 5 n 6 werd werd al meer, maar dag 7 jeetje ik kon er echt lange draden mee maken ( goor verhaaltje )

9. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hahaha oke, draden van 10 cm heb ik nog niet geprobeerd en dat gaat denk nog niet...

Ach ja, we klussen gewoon vrolijk verder :p Maar vroeg me af hoeveel tijd er tussen vruchtbaar slijm en de eisprong kunnen zitten. Maar dus wel meer dan een week, weet ik dat ook weer! Haha

10. Jomy

Jomy Niet meer actief

Misschien nog een domme vraag hoor. Maar als je rekbaar slijm hebt, betekend dit dan altijd dat je een eisprong hebt en dus vruchtbaar bent?

Deel Deze Pagina