Help!?! Ik durf niet te testen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Field of Love, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Field of Love

15 okt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, willen jullie mij even moed inpraten????
    Ik ben overtijd en heb afgelopen weekend nog geen zwangerschapstest gedaan omdat ik ze niet in huis had.

(wel voor de nieuwsgierigheid een keer getest met een ovulatietest, maar dat was negatief en ik WEET dat het ook nergens op slaat om daarmee te testen en dat ze daar niet voor bedoeld zijn, maar ik had er toch nog heel veel in huis).

Ik ging er namelijk eigenlijk wel vanuit dat ik gewoon zou gaan menstrueren. We zijn niet 'bezig' voor een kindje namelijk.
    We vrijen veilig (met condoom). Alleen misschien net na mijn vorige menstruatie 1x onveilig, maar dat weet ik niet meer zeker.... (Om bepaalde redenen gebruik ik zelf geen anticonceptie). We zijn eigenlijk altijd heel voorzichtig; daarom verbaasd het mij zo....
    :(
    Meestal heb ik een cyclus van 31 dagen... Maar nu dus al langer overtijd...
    14 maanden ben ik bevallen van onze dochter en mijn cyclus was eigenlijk al redelijk regelmatig.

Maar nu dus enorm zenuwachtig!!!!!! Ik ben net een eigen bedrijf begonnen en ons gezin is compleet... Ik zou de zwangerschap en baby overigens wel heel erg als een geschenk zien hoor, maar het was gewoon echt niet gepland....

Ik weet het: "gewoon even een testje doen!!!!"
    Dat zou ik ook zeggen.... Maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.... Ik durf niet te testen...
    Willen jullie mij even wat moed inpraten?

Ik heb bandenpijn bij snelle bewegingen, menstruatiekramp (al een halve week) en zeurende pijn in onderrug.... En verder ontzettend zenuwachtig en verward!!!! :(

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Gewoon doen!!!
    Want "je kop in t zand steken" verandert helemaal niets namelijk.
    Is t er, zal et er volgende week zijn (als t goed is).
    Je weet het proces aangezien je al een kleine hebt..
    Gun jezelf het over je heen te laten komen, wat de uitkomst ook is...

Ik zou het wilen weten als ik jou was hihihi

Ben je bang voor toch een teleurstelling, of ben je bang omdat je twijfelt over je gevoel erbij?

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Morgen ochtend gewoon even testje doen.;)
    Dan weet je het tenminste. Zo in onzekerheid zitten is toch ook niks.

4. Field of Love

15 okt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bang dat de test positief is, omdat ik nu net mijn eigen bedrijf ben gestart en dat kost veel tijd om op te bouwen. Ik wil graag dat dat gaat slagen!!! En ik werk daarnaast 8 uur per week in loondienst en ben dus bang dat ik te weinig inkomen heb als ik hoogzwanger en bevallen ben.... En bang voor de reacties van anderen.... Brrrr... Ik zie meteen allemaal beren op de weg... :$

Maar een deel in mij wil heel graag zwanger zijn en nog een keer zo'n lekker humpiedumpie! Dat is volgens mij een oergevoel dat vele vrouwen hebben (zoals ik heb gelezen). Maar ik vind dat ik al zo gezegend ben met mijn dochter en twee zoons. Zoals ik al schreef ons gezin is compleet!

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Lees net in je andere topic dat je vandaag test koopt en niet kan wachten tot woensdag...
    Gok dat t meer spanning is als angst als ik t zo lees :)

Edit:

Owh jaaaa... snap wel dat het dan een hele grote verrassing is als t daadwerkelijk zo is!
    Wauw, 3 kids al, bedrijf en dan een 4e.. hihi ik snap je!

Nou meid. ik zeg: ony one way to find out hahah ;) idd spannend!

6. Field of Love

15 okt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 Field of Love, 19 okt 2015
    Laatst bewerkt: 19 okt 2015
    Nee ik kan niet wachten tot woensdag ivm de spanning!!! Maar mijn verhaal staat hierboven! Er geen reden tot vraagtekens bij mijn topics volgens mij...

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Spannend! Ik zou gewoon testen en er t beste van maken

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Ik begrijp je wel :) het lijkt me lastig voor je. De enige weg is een testje, en weet je....het maakt helemaal niet uit wat anderen vinden. Die anderen hebben altijd wel een mening of oordeel, en dat zal in je leven nog vaak genoeg gebeuren dat het oordeel niet zo goed is. Als jij er maar achter staat, en als jij maar goed over jezelf denkt.

En met de financien, alles komt vast goed. De dingen hebben vaak de neiging om weer goed te komen. Laat je angsten dit mogelijk mooie nieuws niet overschaduwen, want het zijn maar angsten en geen werkelijkheid.

Vele succes, het beste gewenst.

9. Field of Love

15 okt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!!! Het helpt echt wel een beetje... Ik ga zo naar de winkel en haal een testje bij de Action.

10. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik dacht dat je echt angstig was om te testen, heb het even te letterlijk genomen, daarom ook de edit...
    Ik snap echt hoor dat de spanning killing is!!!!

Ik ben benieuwd. Ga je morgenochtend testen dan met ochtendurine, of vandaag nog?

11. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Succes!

12. Field of Love

15 okt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag nog!!! Mijn man is tussen de middag thuis.... Dus ik ben dan niet alleen!
    En ik test vandaag nog omdat ik vannacht om 3 uur wakker lag met hartkloppingen en vanmorgen stront-zenuwachtig wakker werd... Ik moet het nu wel echt even weten...

13. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Oh dat is wel fijn inderdaad dat je dan samen kan testen..
    Kun je de emoties even delen iig.

Tis ook niet niks als je nu ineens een 4e krijgt, zet je wereld wel even op de kop, snap dat je wakker ligt!
    Nou, na vandaag hopelijk meer rust.
    Heb je t gevoel dat t raak is?

14. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Spannend zeg! En heel begrijpelijk dat het een dubbel gevoel is, hopelijk heb je straks duidelijkheid!

15. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Succes!!

16. Field of Love

15 okt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, een test gekocht! Ik ging meteen naar de wc en had de test klaargelegd...vergeet ik urine op te vangen... Uiteindelijk kon ik nog wel iets van 5 druppels opvangen en de stick er in houden... Hij werd volgens mij wel voldoende vochtig om te kunnen testen.... En???? Negatief! Dus ik kan weer rustig ademhalen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20 KB
      Weergaven:
      42
  17. Homeland

Homeland Niet meer actief

Ja zo te zien negatief.

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zie ook niets

19. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ja inderdaad.
    Wel gek dat je dan al 4 dagen overtijd bent..

20. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik zie ook niets.
    Maar het kan best, als je niet zeker bent van je eisprong door temperaturen of ovulatietesten, dat je eisprong een paar dagen later is en je vandaag of morgen gewoon ongesteld wordt.

Deel Deze Pagina