Het onderwerp zegt het al... Benen omhoog na de daad of toch niet ? Wij zelf zijn afgelopen maand met zelfinseminatie gewoon omdat we dan meer het gevoel hebben dat er meer in komt dan op de normale manier..na het leegspuiten van het spuitje douw k een kussen onder mn kont en blijf ik 10-20 minuten liggen..de ene keer met benen omhoog en de andere keer benen opgetrokken met voeten plat op bed.. er loopt toch altijd wel wat uit een paar minuten na heel het gebeuren. Wel valt me altijd op dat je dan pas ziet dat het zo waterig wordt... mss loopt het er daarna juist zo makkelijk uit?? Soms voel ik het gewoon lopen als k terug ga staan.. Hebben jullie dat ook?? En wat doen jullie? Benen omhoog of niet?? Want iemand die omgewenst zwanger raakt ligt toch ook niet met de benen omhoog daarna??
Ik heb dat nooit gedaan, sterker, ik hupste direct naar de wc om te plassen omdat ik bang ben voor blaasontsteking. En ben toch 2x zwanger geworden.
Gezien dat wij al wat langer bezig zijn doe ik het ook hoor! Die kussen onder mn billen. En over het terug lopen.. meestal leg ik er even een doekje op zodat het niet zo een vieze bende wordt hihi. Maar wat er uit loopt op dat moment is maar een klein gedeelte, don't worry
Jaaa dit is onze 8e ronde en k leg er maar een kussen onder idd .. als je.opstaat voel jij het dan ook soms lopen? K schrik dan al zo van ohjeeej alles komt er terug uit 😂😂
Ik doe geen kussen onder mn billen maar ik blijf wel even langer liggen en soms trek ik mn benen even op.
Na een tijdje ben ik het wel gaan doen maar ook daar werd ik niet zwanger van hoor. Volgens mij de ronde dat het uiteindelijk raak was ben ik eventjes blijven liggen met benen opgetrokken maar dat is toevallig denk ik. Het sterkste zaad is al wel naar binnen dat wat eruit loopt was toch al niks waard ik heb dit overigens ook eens aan de gyn gevraagd en hij zei ook dat het niets helpt.
nou ik heb dat niet gedaan hoor wel ongeveer 10 minuten blijven liggen. ook heeft mijn man even gewacht met terug trekken zeg maar haha. toch wel erg gezellig even na knuffelen hihi en toch twee keer zwanger in korte tijd. volgens mij is even blijven liggen echt voldoende maar je moet doen waar je je goed bij voelt.
Hier nooit gedaan.. zoals al werd gezegd is het snelste zaadje toch al lang vertrokken. Wat bij ons wel hielp (denk ik) is na je man klaarkomen. Geen idee waarom eigenlijk.. was iets met de samentrekking van je baarmoeder. Ik snap eigenlijk wel niet goed waarom jullie zelf insemineren?
Kloptt jaaa het trekt als t ware het zaad naar boven toe heb k gehoord.. Omdat mijn man wel makkelijk klaar komt zeg maar maar voor mijn gevoel niet diep genoeg en daardoor dus sneller eruit loopt.. met zelfinseminatie kan ik het dieper inbrengen en verlies k minder.. 6 maanden op die manier gedaan en nu 2e maand met zi.. wie weet lukt het zo wel beter.. hopelijk!!
Okeee dus eigenlijk komen we tot de conclusie dat de meeste gewoon alleen blijven liggen maar geen benen omhoog gooien... Wat ik zelf ook al dacht eigenlijk. Als iemand onbedoeld zwanger raakt liggen ze natuurlijk ook niet met de benen omhoog..
Maar het is heel normaal dat er zaad uitloopt. Uiteindelijk bereiken maar een paar honderd de eicel, de rest sterft onderweg, raakt de weg kwijt, kiest de andere eileider of is sowieso al dood. Waarom heb je het gevoel dat hij niet diep genoeg komt?
Omhoog of niet omhoog, het heeft nog geen effect gehad... Ik blijf wel altijd een beetje liggen, anders heb ik het idee dat alles door de zwaartekracht weer naar beneden komt (ookal is dat niet zo hoor!).
Meestal blijf ik eventjes liggen, een minuut of 10 ofzo. Maar nooit met de benen omhoog ofzo. Ik ben altijd bang dat als ik té lang blijf liggen, ik blaasontsteking krijg
Jullie zijn al even bezig zie ik ! Balen hoor.. toch zeker als je al van alles aan het proberen bent geweest. Maar k blijf zoiezo 10 -20 minuten liggen en dan loopt er ook uit..zo warm gevoel haha en alsof je zeiknat bent maarja neem aan dat de goeie dan toch binnen blijven haha
Ik bleef ook liggen met een kussentje eronder. Maar benen niet omhoog. Heb in de ronde dat ik nu zwanger ben geworden ook een orgasme gehad na mijn man. Anders normaal nooit. Zeg niet dat dit de oplossing is om zwanger te worden. Maar vond het wel goede extra info