Helemaal klaar met het verloskundige bureau

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sophie Roos, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    Nee jij bent lekker bezig zeg, ik kan me voorstellen dat ts daar de kriebels van zou krijgen, van die mutsen die denken dat ze belangrijker zijn dan anderen. Gatver, geen goed woord voor jouw instelling over.

2. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Serieus??? Of ben je op een relletje uit?

ts, 15min tot een half uur wachten is wel redelijk normaal, als je echt altijd minimaal een kwartier moet wachten ga je toch een kwartier later. Als je er echt niet meer heen wilt zul je alles op alles moeten stellen om ergens anders heen te gaan. Ik zou het gewoon even aankaarten dat je je niet serieus genomen voelt toen je van de trap gevallen bent, al vind ik indd wel dat dit geval een ziekenhuis kwestie is, ze had wel even aan kunnen geven dat het beter was om even naar de hap te gaan en dat ze daar ook even naar de baby kunnen kijken.

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Nou lekker dan... en wat maakt jou zo bijzonder dat je tussendoor mag dan de andere? Misschien zitten er zwangeren bij die een nog ergere verleden hebben. Als ik in die praktijk zat en je ging voor je beurt zou ik je persoonlijk uit die kamer trekken serieus..

En TS over dat we hier zeiken. Sorry maar ik heb t gevoel dat t echt andersom is. Jij weet al wat je wil dat is overstappen. Meiden geven je hier enkel advies ik zie niemand zeiken. Het is logisch dat je niet je VK belt als je valt! Stel je hebt wat gebroken of gekneusd moet de vk je dan ook maar eens in het gips of verband gaan helpen? Dat ze niet is komen kijken achteraf a la maar je overdrijft wel. Misschien ben je boos dat begrijp ik wel en tis rot dat al die dingen je irriteren. Maar om er nou zo een punt van te maken..

NO hard feelings

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    TS:....calm the f down...

Mensen reageren op je OT...niet iedereen leest eerst alles door of je daar misschien opeens andere relevante info hebt neergezet.
    Echter blijf ik erbij...naar mijn idee hebben ze niets geks gedaan...echter gaat het erom hoe jij je erbij voelt...en als dat niet goed is dan moet je een ander zoeken. Je kan het probleem natuurlijk ook een keer met ze bespreken...want verwachten dat iemand iets veranderd zonder te weten dat er een probleem is is misschien ook een beetje te veel verwachten.

Ik hoop dat je hormonen wat bedaren en je hier later om kan lachen

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zou gewoon lekker een afspraak maken voor die extra echo's zodat anderen niet op je hoeven te wachten. Als je toch al weet dat je extra wil komen of extra tijd nodig hebt...geef dit gewoon aan. Beetje aso is het eerlijk gezegd wel.
    Ik vind het helemaal niet erg om te wachten op een spoedgeval...maar als ik mezelf zit te verbijten van de pijn om de extra wachttijd vol te houden en zou dit horen...dan zouden mijn hormonen ook wel gaan vliegeren denk ik.

6. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons houden ze er ook zoveel mogelijk rekening mee, we hebben tot nu toe gewoon onze voorkeur steeds kunnen aangeven. Als er nou een keer iets 'spoed' tussendoor komt, een echo ofzo, ja dan is het anders... Maar bij ons is het echt geen probleem!

7. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Heb allen openingstopic gelezen en er moeten me een paar dingen van het hart:

1. Als je wil overstappen moet je overstappen. Kan alleen jij beslissen.
    2. Val van trap is iets voor HA(P) of SEH. Als jij je zorgen maakt over je kindje moet je dát aangeven aan VK, dan kunnen ze beslissen of een extra echo/controle noodzakelijk is.
    3. Uitlopen doet geen enkele hulpverlenen voor zijn/haar plezier, maar omdat de zorg voor sommige patiënten ineens meer tijd in beslag neemt dan ze van te voren hadden ingepland (bedenk dan maar dat als jij in de spreekkamer zou zitten het ook fijn vind dat er alle tijd voor je wordt genomen!).
    4. Dat ze ook vaste werktijden hebben lijkt mij vrij normaal! HA werkt ook van 8-17 uur (onder kantoortijden dus) en daar moet je ook omheen plannen.

Deel Deze Pagina