Koud hebben en pijn in de buik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Nathalie6, Jan 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie6

Nathalie6 Actief lid

Jan 7, 2008
    186
    0
    0
    Hallo,

De symptomen die ik heb zijn pijnlijke tepels, het de hele tijd koud hebben en aan het eind van de dag pijn in mijn buik hebben.

De pijnlijke tepels zie ik vaak terug op dit forum maar het koud hebben en de pijn in mijn buik (lijkt op menstruatiekramp) verontrust me.

Ivm verhoogde kans op bbz heb ik over 1,5 week mijn eerste echo. Ik vind het heel spannend en weet dat ik geduld moet hebben maar als ik even niets voel dan denk ik gelijk dat het niet meer goed is.

Hebben nog meer mensen last van heel koud hebben?
    En waardoor kan die buikpijn komen. Ik ben pas 5 weken, begint je baarmoeder dan al met groeien?

Groetjes,
    Nathalie

2. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

Oct 17, 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Ik dacht dat je idd al krampen kon krijgen rond 5 weken. Had het dacht ik al een paar keer gelezen hier op het forum!

3. mink

mink Fanatiek lid

Nov 22, 2007
    1,996
    0
    0
    Hey Nathalie, Ik heb het ook vooral koud, maar ben nog niet zwanger. Ik heb sinds 2 weken steeds van die koudheidsvlagen terwijl het gewoon 21 graden is. Ook heb ik gevoelige tepels... Ik had erge buikpijn dinsdag, van die rare steekjes, maar dat is nu een stuk minder. Ik hoop dat dit voor mij een goed teken is. Maar we wachten netjes af.

Ik hoop dat dat de echo positief is....
    Kan best zijn dat je baarmoeder wat oprekt Bandenpijn had ik ergens gelezen...

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Dat koud hebben had ik eerst ook maar bij mij kwam het door dat ik zo moe was merkte ik later .
    Kan nog wel verandere lijk nu wel een kacheltje

5. tienagemum

tienagemum Actief lid

Nov 18, 2007
    241
    0
    0
    student
    Ik heb al eens gelzen dat er een topic was over mensen die zwanger waren en verschrikkelijk koud hadden, je moet maar eens zoeken, dus daar moet je je geen zorgen over maken.

En dat ongi gevoel is ook normaal voor een beginende zwangerschap :D
    Xx

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Het koud hebben kan ik niet zoveel over zeggen. (heb het meestal koud, zwanger of niet) maar die buikpijn heb ik ook gehad. Steeds een ongigevoel. Ik weet het niet meer precies, maar met 7 of 8 weken of zoiets werd het minder. Nu nog heel af en toe.

7. Niet meer actief

dat hoort er allemaal bij hoor, ik zat soms met de kachel op 23 en dikke trui aan wasniet warm te krijgen.
    die ongipijn komt o.a. onder invloed vd hormonen alles is natuurlijk aan het veranderen daarbinnen. zeker de eerste weken heb je dat ongi gevoel meer dat had ik zelf ook
    nu voel ik dat niet meer zoveel ,af en toe nog eens maar dat wordt vanzelf minder als je lichaam gewend is aan de hormonen.

geniet ervan :)

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik wissel heel erg af. Dan weer ben ik een vrieskist dan weer een kachel. Ik denk idd ook dat het met moeheid te maken heeft. Als je moe bent is t moeilijker om op temp te blijven.
    En die krampen...praat me er niet van :(
    Die zijn nu weer n beetje weg gelukkig...nu heb ik gewone krampen in mn lies...kan niet bewegen of ik heb er weer een...en sinds gister af en toe op n vage plek...voor aan van net boven mn schaamlip tot in mn schaamlip...Goeie god zeg wat doe je daar nou tegen? Welke houding helpt? Ik bedoel als ik er op duw word t wel minder maar midden in een winkel daar met je hand gaan duwen :rolleyes: :)
    Nouja zal ook wel weer weg gaan....hoop ik :p
    Jij je niet druk maken t zit allemaal goed. Hoort er allemaal bij. Gezonde ziekte enzo weet je wel :)
    Succes met de echo!

9. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ik heb het overdag ook koud en in bed heel warm :D Zal idd wel door hormonen komen.

En krampjes... ene dag wel, andere dag weer niet...

10. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    2,072
    250
    83
    Ik ook pas zwanger en ik had het gister heel erg koud. Drie truien aan. Nu ook weer :-S En die ongi-achtige kramp heb ik al vanaf de eerste NOD (ben nu een week overtijd).

11. Niet meer actief

Kan idd de baarmoeder zijn.
    Ik had het zelf ook, soort van ongi-krampen, maar ging samen met bruin/rood verlies, dus d8 dat ik ongi moest worden, maar bleek innesteling te zijn.

Share This Page