Ik ben sinds 16 Juli dit jaar gestopt met de pil omdat me vriend en ik een grote kinderwens hebben. Ik heb toen een bloeding gehad ik ga er vanuit dat dit een ontrekkingsbloeding was omdat ik tuurlijk normaal rond deze tijd me stopweek had. 34/ 35 dagen daarna weer ongesteld geworden en in die maand daarna ook netjes weer dezelfde dagen. Nu hoorde ik officieel afgelopen Zondag weer me periode te hebben maar nog helemaal niks ik heb wel steeds vage soort gevoel in me buik ik herken het niet. Bij me periode had ik altijd hele felle steken/ krampen en nu is het echt zeurend gevoel en ook dat ik ineens s nachts om half 3 zat te eten omdat ik zo honger had en constant moe. Wat denken jullie ?
Heb je nog geen test gedaan? Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden qua zwangerschap. En als afgelopen zondag de dag is dat jij ongesteld had moeten worden zou je nu 3 dagen overtijd zijn. Tijd voor een testje! Ik hoop het van harte voor jullie
Ik heb nog geen test gedaan omdat die buikpijn me zo onzeker maakt ik ben altijd zo iemand dan ga ik lopen malen moet ik nou wel test doen of niet heeft iemand ervaring met zo n zeurend gevoel in de buik
Tja, ik denk toch dat er maar 1 oplossing is.. testen.. Succes! Die zeurende pijn kan van alles betekenen.
Nou ja, hopelijk niet 'helaas' toch Is altijd spannend, maar als je een kindje wilt zal je toch moeten gaan testen in dit geval.
Ik laat het zeker even weten Het zou anders voor mij en me vriend de eerste worden dat is toch altijd spannend
Waarom zou je het niet doen? Ik heb ook 's avonds getest (digitale CB test) en die was positief en heb ik getest op 4 wk +0 dgn Succes en ik hoop voor je dat ie positief is
Bij mij duurde het na stoppen met de pil 3 maanden voordat ik ongesteld werd. Met ook weleens wat rare klachten tussendoor, en na testen nooit zwanger. Dus het kan even duren voor alles weer normaal is. Ik duim wel voor je!!
Liekje81 ben al geruime tijd gestopt en al paar keer ongesteld geworden en nog niet getest nog niet de kans gehad