Hallo allemaal!!!!!!! Ik ben hardstikke nieuw hier en dus zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Liseth en ik ben getrouwd met een kanjer van een man en de trotse moeder van 2 meiden van 7 en 5 (bijna 6) jaar. En nu ........... nu BEN IK ZWANGER VAN ONS DERDE KINDJE!!!!!!!!!!! Nog maar heeeeeeeel pril, bijna 6 weken maar ben zo ontzettend gelukkig. Ik hoop dat ik langs deze weg lekker kan kletsen met nog meer zwangere vrouwen en/of moeders.
Dank je wel! Gisteren heb ik wat bloedverlies gehad. Echt niet veel, maar vanaf gisteren dus ook telkens wat bruinige afscheiding. Ik heb dit met mijn meiden helemaal niet gehad. Maak me er ergens toch wel zorgen om. Kent iemand dit??
Welkom erbij meid en van harte gefeliciteerd Ik heb zelf geen ervaring met bloedverlies tijdens de zwangerschap, maar volgens mij als je veel helderrood bloed gaat verliezen en/of krampen krijgt moet je aan de bel trekken bij de verloskundige. En anders bel je toch even een verloskundige, beter een keer teveel dan te weinig, ben je gelijk ook weer gerustgesteld. Succes meid!!
gefeliciteerd met je zwangerschap als je het niet vertrouw even je vk informeren en anders je ha veel plezier op het forum