Hoi iedereen op dit forum . Mijn naam is Jessica ben 34 en weet sinds Decibel dat ik en mijn vriend trotse ouders mogen gaan worden van ons eerste kindje. We zijn vandaag precies pas zes weken en een dag zwanger. Dus om eerlijk te zijn heb ik even gewacht om mijzelf voor te stellen omdat onze zwangerschap nog zo pril is. Binnenkort krijgen we onze eerste echo en daar kijken we zo naar uit. Nu voel ik echt wel aan mijn lichaam dat ik zwanger ben , maar toch het zien ....het eerste keer kijken naar je ongeboren kind..lijkt me zo iets mooi. Verder ben ik een gezellig en spontaan persoon en geniet van iedere dag. groetjes Jessica
Oh haha, hier zie ik dat je al zes weken bent. Gefeliciteerd!!! Wanneer heb je je eerste echo! Spannend!
Hoi Shei op 24 september om vijf over half 11 ik en Mijn vriend vinden het zo spannend. Voor het eerst ons babytje in het echt zien. en jij ook kindjes of zwanger ? Groetjes jes
Het is ook heeeel spannend hoor, ik zal maar niks zeggen omdat je het echt zelf moet ervaren!! Ik heb geen kinderen, maar zit op de tien weken, heb jij ook dat het nog zo lang lijkt te duren?(maar ook weer niet) Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan!!
Wow gefeliciteerd wat leuk . Ja het duurt ontzettend lang vooral omdat de eerste echo gepland is. De dagen kruipen voorbij. En we hebben ervoor gekozen om met de tijd te willen weten of het een meisje of een jongen gaat worden. En jij wil jij het ook straks weten?groetjes jes
Dankje jes! Je bent nu natuurlijk weer een stukje dichterbij he! Wij hebben ervoor gekozen het niet te weten, hopelijk houden we het vol!Heb je veel kwaaltjes eigenlijk? Liefs, Shei.
Ja idd de tijd begint gelukkig al op te schieten. Eerst keken we uit naar de vakantie en nu naar de echo en ja over kwaaltjes gesproken.....zo verstopt als t maar zijn kan pffffff en als ik ga eten als ik honger heb (echt raar) schep ik op ga aan tafel eet n paar happen en wordt dan zo misselijk pffffff. S'ochtends meestal overgeven.... was eerst echt een zoete kauw en nu echt verslaafd aan kaas,en hartig eten , en soms voel ikme kiplekker. En jij ook last ergens van??
Welkom. Grappig om te lezen dat je 'sinds Decibel' weet dat je zwanger bent. Heb je tijdens het 'housen' een zwangerschapstest gedaan? Geniet van je zwangerschap. Hopelijk vind je hier op ZP net zoveel steun tijdens en na je zwangerschap als ik heb (gehad)!
Hoi jonon nee dat niet maar op decibel wist ik t 100% zeker...ik moest telkens plassen,zoveel meer als normaal. Toen m'n favo dj's aan het draaien waren ( the wild motherfuckers voor de liefhebbers van hardstyle onder ons) en stond mee te springen kreeg ik n soort van protest gevoel onder in m'n buik. Toen decibel was afgelopen hebben we nog ff gewacht om de bus te pakken,en besloten we onze laatste muntjes op te maken. We liepen toen langs n viskraam en ik werd ineens zo ontzettend misselijk van die geur. Terwijl ik normaal zo ontzettend gek ben op gebakken vis Dus die maandag de 19e gelijk een test gehaald bij t kruidvat en s'avonds na me werk gelijk getest samen met me vriend. En gelijk twee streepjes... ik was zo blij en pakte den vast.. hij keek zo verbaasd van huh ...T drong m nog niet echt door,toen ik de test onder zijn neus duwde begon hij te huilen van geluk. Zo mooi moment. En ja ik geloof graag dat iedereen hier steun heeft aan elkaar voor , tijdens en na de zwangerschap. Groetjes jes xXx