helemaal niks te zien op de echo?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Trees, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben op zoek naar een hoopvol verhaal. Ik heb net mijn eerste echo gehad. Deze moest tussen de 5e en 6e week gebeuren vanwege mijn voorgeschiedenis en een verhoogd risico op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Volgens eigen berekening zou ik tussen de 5 en 5,5 week zwanger zijn en er was behalve verdikt baarmoederslijmvlies, helemaal niks te zien. Dit kan duiden op weer een bbz of een hele kleine hoop dat er sprake zou zijn van een verlate innesteling. Ik heb net hcg moeten laten prikken en over een week weer een echo. Zijn er meer vrouwen die bij dit termijn geen vruchtzakje of zwangerschapsring hebben gezien en waarbij het toch goed is afgelopen?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid, wat ontzettend spannend!
    Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee maar wil je alvast heel veel succes wensen!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Geen ervaring met een echo waarop niets te zien was, want heb niet zo vroeg een echo gehad, maar wij werden, toen we 11 weken dachten te zijn, wel 2,5 week teruggezet... Er zou dus bij jou iets soortgelijks aan de hand kunnen zijn? (Hopelijk maar).

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Jeetje Trees het zit jullie ook niet mee he? Hoop voor je dat het toch goed zit! Ik zal voor je duimen!

5. BabyPelacani

5 nov 2008
    44
    0
    0
    Service Adviseur
    Helmond
    Bij mijn echo van 5 weken was ook geen vruchtje te zien... toen we 10 weken en 2 dagen waren hebben we nog een echo gehad en daarop was ons beeb te zien... hartje klopte 189 bpm... maar we waren 8 weken en 2 dagen zwanger en niet zoals we dachten 10 weken en 2 dagen.. vandaar dat we met 5 weeken ook nix konden zien... :)

geen zorgen maken en vertrouwen hebben dat het deze keer goed gaat! :)

6. Trees

Trees Niet meer actief

dank je wel voor jullie berichtjes

babypelacani was er bij jou ook geen vruchtzakje en zwangerschapsring te zien? Of een stipje of iets dergelijks wat erop wees dat er in ieder geval iets in de baarmoeder zit?

Eigenlijk heb ik er zelf niet meer zoveel vertrouwen in. Hoe lief het ook bedoeld is geen zorgen maken is niet echt een optie. Mijn ervaring tot nu toe is dat elke zwangerschap misgaat en kan me moeilijk voorstellen dat het deze keer anders zou zijn. Ik had vanmiddag nog enige hoop, maar als ik nogmaals afdraai wat de gynaecoloog vertelde moet ik misschien maar wat realistischer worden en me weer voorbereiden op wat er weer gaat komen.

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ooow Trees, wat vindt ik dit vreselijk naar om te lezen! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.... :(

Toen ik mijn ma had heb je mij door jou woorden al een stuk beter laten voelen, en als het iemand is die ik gun zwanger te zijn van een gezond beebje ben jij het wel!

Ik blijf voor je hopen!

Liefs Eleni

8. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Ik heb een echo gehad met 5 weken en 4 dagen er was toen 1 zwangerschapriem op te zien, met 7 weken en 1 dag weer een echo en toen zagen we 2 hartjes kloppen, dus wat ik ermee wou zeggen, 1 was er zichtbaar de ander nog niet,dus het kan bij jou ook nog gewoon goed komen, moed houden meid.

9. Trees

Trees Niet meer actief

@ eleni dank je wel. Ik hoop dat jij ook snel weer zwanger mag zijn en blijven. Ik kan me nog herinneren hoe vreselijk blij jij was met je zwangerschap. Daarom vond ik het toen zo verdrietig dat het bij jullie niet goed gegaan was.

@ Diana poehh wat spannend zeg. Geeft me weer een beetje moed. Wie weet gebeurt er echt een wonder! Jij in ieder geval nog van harte met je tweelingzwangerschap!

Er is gisteren voor de zekerheid wel hcg geprikt en mocht deze te hoog zijn word ik vandaag gebeld vanwege het bbz-gevaar. Sowieso krijg ik dinsdag weer een echo en dan moet er volgens de gyn toch echt wat te zien zijn [-o<

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb dat helaas 2 keer gehad dat er niets te zien was op echo. En dat zijn helaas 2 vroege miskramen geworden (ongeveer met 6 wkn). Ik ga keihard duimen dat het bij jou wel goed zit, want het kan immers ook gewoon een te vroege echo zijn. Of dat je toch korter zwanger bent.

gr vruchtje

11. Trees

Trees Niet meer actief

miskraam nummer 4 lijkt een feit. Ik verlies genoeg bloed om te weten dat er geen enkele hoop meer is. Een bbz moet nog uitgesloten worden, maar gezien de pijn lijkt het weer een miskraam. Het is echt om moedeloos van te worden. Het lijkt wel of het ons niet gegund is :(

12. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Oh Trees, als ik je onderschrift zie breekt mijn hart, het is soms zo oneerlijk.
    Veel sterkte maar geef de moed niet op!

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ooow trees..... ik was nog zo aan het hopen voor je! :( Wat vreselijk onneerlijk is dit zeg...

Je hebt er waarchijnlijk niks aan maar ik wens je veel sterkte! :cry:

Grote digiknuff voor jou meis!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Trees, ik krijg er kippenvel van.
    Wat een verdriet, wat oneerlijk!
    Heel veel sterkte!
    Elmo

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jeetje mina, hoe is het toch mogelijk, zoveel mk's en je bent nog zo jong. Wat oneerlijk zeg! Heel erg veel sterkte gewenst. Ik hoop zo dat je snel met positief nieuws komt!

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    oh lieve lieve trees,

Ik kwam alleen even kijken hoe het met jeging, zie ik dit verhaal staan

Wat zit de werld toch raar in elkaar,wat vreselijk oneerlijk

Als er iemand is die ik een beebje gun, dan ben jij het wel!
    Jullie verdienen het zo!

Ik had echt verwacht dat het deze keer wel goed zou gaan, heb de tranen in mijn ogen staan, zo vreslijk vind ik het voor je!

Lieverd een hele dikke knuffel

Liefs Ster

17. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Mijn blik viel op jouw berichtje net Trees. Ik wil je zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Ik weet ongeveer wel hoe je je voelt, aangezien ik ook net mijn 4e miskraam achter de rug heb, met het grote verschil wel dat ik gelukkig een goede zwangerschap heb mogen meemaken. Ik kan je aanraden eens een afspraak te maken in het AMC op het miskramen-spreekuur. (even googlen) Ik ben daar recent geweest en hoewel er niet veel aanvullend onderzoek gedaan kon worden omdat alles al gedaan is, heb ik er wel een heel fijn gesprek gehad. Ook komt er in februari een onderzoek met progesteron waar je eventueel aan zou kunnen deelnemen, ik ga dat waarschijnlijk ook doen. Misschien vind je het niks, maar ik wilde het je toch even laten weten. Heel veel sterkte, het zal weer niet gemakkelijk zijn...

18. Trees

Trees Niet meer actief

dank voor de tip noodles en je hebt pb ;)

19. Webmiertje

Webmiertje Actief lid

2 sep 2008
    183
    0
    0
    Trees, laat de moed niet zakken!
    Ikzelf heb 3 miskramen gehad, waarbij de 2e me bijna fataal is geworden. Toch hebben we de hoop niet verloren. Met veel angst en hoop zijn we ervoor gegaan en raad eens: Ik ben nu 16 weken zwanger en alles ziet er heel goed uit!
    Er is hoop meid, houd moed!

20. Trees

Trees Niet meer actief

Dank je wel lieve meiden. We gaan er weer voor. Ooit moet het een keer lukken!

Deel Deze Pagina