Hallo onzewonder, Leuk dat je nog aan mij gedacht hebt. Vandaag ben ik inderdaad naar het ziekenhuis geweest, in eerste instantie belde mijn vriend de afspraak af omdat toch alles weg was maar de gynacologe zei dat we zeker langs moesten komen voor hcg te prikken en om te kijken of ECHT alles weg was. Ik ben dus met mijn vriend naar de gynacologe gegaan en ze heeft dmv een inwendige echo gekeken en het was helemaal schoon, niks meer te zien van een zwangerschap. Ze zag op de echo 3 streepjes boven elkaar in de baarmoeder en dat weer erop dat het weer tip top in orde was. We kunnen weer klussen of gewoon ff een maandje wachten om alles te "resetten"zoals ze dat zo mooi zei. Hoe kan die arts nu in godsnaam zien dat mijn vruchtbare periode er weer aan zit te komen,, snap het niet, maar desalnietemin een goed teken... groetjes magny
Ja dat is waar Magny het spijt me dit te horen! Had het liever anders gezien, maar kijk naar mij ik heb dus het PCO en nog geen 2 maanden later weer zo zwanger als maar kon.... en nog steeds dus.. Maar ik heb bij mijn eerste miskraam ook 2 dagen goed lopen janken hoor, maar ik had ook zoiets van tsjah dan zat het waarschijnlijk al niet goed en is dit het beste voor het kleine beebje wat onderweg was.. En ik wist dat ik zwanger kon worden en jij nu dus ook. En dat is natuurlijk wel weer een positief iets niet waar... Ik zou zeggen ga lekker weer klussen en niet te vaak he gewoon take it easy en alles komt goed en voor je het weet laat je me weten dat je weer zwanger bent met een super echo plaatje er achteraan! Succes en sterkte meid Knuffel van mij
hoi hoi, ik wil je nogmaals bedanken voor je opbeurende berichtjes, het geeft me echt weer moed. Ik heb op internet liggen zoeken met wat je bedoelde met pco, ik weet het nu. Bij mij was gelukkig alles prima van binnen, alleen had ik bij de baarmoeder een blaasje wat niks zou betekenen. Ik zet de rem met klussen er deze maand even op terwijl ik wel heel graag verder zou willen en het liefst meteen weer zwanger zou willen worden, ik durf alleen niet, ben bang dat mij lichaam eerst tot rust moet komen en dat het anders weer mis zou gaan. Misschien staat hier volgende maand wel een mega grote echo van kleine beeb.... Jij ook héél veel succes van de zwangerschap,voor je het weet heb je je kleintje in je armen.. groetjes magny
Dat begrijp ik helemaal meid, je moet je hartje volgen en doen wat jij goed acht. En ja het PCO is een lang verhaal om uit te leggen, maar je hebt het gelukkig al gevonden op internet. Wellicht spreken we elkaar gauw nog eens met iets beter nieuws. Je kan dan altijd een PB sturen ok. Doegie. Knuf Brigitte