Hallo, Het viel mij op dat in mijn vorige ronde ik pas na 18 dagen na de pregnyl (inclusief dag van de spuit) pas mijn maandstonden kreeg. Dit lijkt mij vrij laat? Hebben nog andere meiden dit of zou het kunnen dat mijn lichaam het eventueel bevruchte eitje niet goed innestelt? groetjes, nu wachtend met een bang hartje maar vrees ervoor, heb reeds krampjes en zit nu op dag 16 na pregnyl 5000... En ik weet dat ik kan testen maar vind het echt zonde van het geld als ie weer eens negatief is...
Hier precies hetzelfde als normaal met Pregnyl !! Met Puregon wel kortere LF. Succes de laatste wachtdaagjes! Krampjes kunnen ook iets anders betekenen, be positive Trouwens volgens mij is jouw LF van 15-16 dagen juist super !
Hey Scarabee, Ik vind het toch vrij bizar dat het zo lang duurt eigenlijk, heb er ook geen goed gevoel bij hoor. Ik ga het volgend bezoek bij de gyn toch eens voorleggen. Mss idd eens overstappen ofzo naar iets anders. Puregon wordt gebruikt voor dezelfde werking? Bij ons proberen we wel nog op de natuurlijke manier omdat het zaad van mijn man goed is. Dus enkel stimulatie via clomid en 1 maal pregnylspuit om eisprong te garanderen. Het probleem zit overduidelijk bij mij. Dus hier nog geen IUI of IVF of dergelijke. Wanneer het deze ronde niet raak is, wordt laparoscopie gepland. Ik zit er dan eigenlijk wel op te wachten zodat het zo snel mogelijk achter de rug is!
Hey Angieken, Ik denk dat je je geen zorgen erover hoeft te maken hoor, hoe langer het duurt, hoe langer een eventueel embryo de tijd heeft om in te nestelen. Ze geven soms vrouwen juist progesteron om het langer te krijgen. Ik heb deze cyclus progestron gekregen om mijn LF 16 dagen te maken, dus tis echt goed. Puregon is niet hetzelfde als Pregnyl nee.. Puregon is om meerdere follikels te laten rijpen en kwaliteit net iets beter te maken. Een alternatief voor Pregnyl is Ovitrelle. Deze moet je helaas wel zelf betalen / eigen bijdrage. Hoe gaat het nu ? Heb je al een testje gedaan ?
De luteale fase kan 10-18 dagen zijn. Als je Pregnyl spuit, duurt het nog een dag of twee voordat je de eisprong hebt. Jij telt de dag van de Pregnyl ook mee. Dus dat zou betekenen dat je luteale fase 15 dagen was en dat is normaal.