wie heeft hier ervaring mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Dames,

Heel vaak gewoon 'smiddags op de bank, voel ik wel eens aan mijn buik dan kan ik er aardig indrukken en dan reageert onze kleine ook wel eens.

Maar zoals nu zit ik hier; en dan ineens staat het stijf of tenminste zo voelt dat.. en wil het indrukken ook niet echt meer.

Vooral als ik in bed lig 'savonds/'snachts moet ik altijd even bijkomen als ik op me rug ga liggen, dan is het ook helemaal stijf en hardjes.
    Als ik me beweeg/omdraai is dat soms wel eens een minder gevoel.. niet echt PIJN maar zeurderig!
    Wat is dit??

Liefs

2. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb je last van harde buiken. Mij is verteld zolang het niet pijn doet is het ok, wel kan het een teken zijn dat je het echt rustiger aan moet doen. Helpt wellicht een warme douche op het moment je een harde buik hebt? Zou dit wel even melden bij de verloskundige. Die kan je ook gelijk zeggen wat het precies is en wat je kunt doen / laten. Succes in elk geval.

3. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Klinkt als een harde buik. Benoem het de volgende keer even bij je VK, ze kunnen in principe geen kwaad mits ze geen pijn doen en regelmatig komen.

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Heb vanochtend eventjes gebeld,
    De assistente dacht aan een blaasonsteking.. kan me er niks bij voor stellen.
    Als ik er in het weekend nog erg last van heb, even weer bellen ( moet volgende week woensdag alweer bij de VK zijn dus dat scheelt ) zou ik het er nog wel even over hebben.
    Het kon ook een groeisput zijn, mwah kan ik me ook haast niet voor stellen.. tenminste, voor mij lijkt die niet echt groter.. me partner vind um wel gegroeit .. ;)

Moet nu voornamelijk even rust houden, dan zie ik in het weekend wel.. als ik er nog steeds last van heb! Of als het erger wordt.. wie zal het zeggen!

Liefs.

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Klinkt voor mij bekend als harde buiken, ik denk dat de vk voor de zekerheid wil testen op blaasontsteking omdat dit heel veel voorkomt bij zwangere vrouwen zonder daar de bekende symptomen voor te hebben.
    Als je veel last houd van die harde buiken probeer dan het wat rustiger aan te doen.. soms is het een teken dat je te druk bent geweest.

6. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ja klinkt inderdaad gewoon als een harde buik! Zolang het geen pijn doet kan het geen kwaad hoor!

7. Alita

Alita Niet meer actief

zijn idd harde buiken...als je ze te vaak krijgt even vk bellen voor de zekerheid..

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Jeps, harde buiken. Maar mocht je klachten krijgen met plassen enzo... niet te lang wachten met die controle van je urine. Een blaasontsteking kan bij zwangere dames vlug omslaan naar een nierbekkenontsteking.

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Het is al een paar keer gezegd hier, maar voor mij ook: 99% zeker harde buiken. Wen er maar aan....

10. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Okey,

Nou het zouden wel harde buiken zijn haha. Eerst maar eens de urine laten laten testen.
    Bedankt allemaal!

Deel Deze Pagina