Wie heeft nog meer de sensitest gebruikt, en die was positief? Is deze betrouwbaar? Had vanmiddag een positieve sensitest, was nog niet eens met ochtendurine. Was een duidelijke streep. Doe voor de zekerheid morgen en woensdag nog een kruidvattest. Spannend!
nou meid dan kan ik je feliciteren hoor, je bent overtijd zie ik en een positieve test dat wil zeggen dat je toch echt zwanger bent. sensitest is betrouwbaar maar je kunt natuurlijk voor je eigen gerustelling nog een kruidvat test doen, ik deed zelf ook wel 10 testen voor ik het kon geloven haha. nou meid geniet ervan.
Idd, van harte gefeliciteerd, ik heb er zelf ook 5 testen tegenaan gegooid hoor. Kon t niet geloven..
hey meid, gefeliciteerd! Ik heb ook met de sensitest getest en die was betrouwbaar positief. Inmiddels heb ik heel wat ervaring met sensitest en weet ook dat ze ook heel goed negatief kunnen testen als je niet zwanger bent
Ik had ook sensitest en die testen heel goed! Ik had 2 vage streepjes direct na NOD. Na 2 dagen ook een kruidvat test gedaan voor de zekerheid, maar het klopte hoor! Ben heerlijk misselijk Dus als jij al een duidelijk streep had, kan ik je feliciteren!