zojuist te weten gekomen dat mijn vriend mij bedrogen heeft...na meer dan 3 jaar relatie... ik ben hier aan het shacken en het beven weet totaal geen raad meer met mijzelf ooo wat haat ik hem....
Oh jeetje meid... Hoe ben je erachter gekomen dan? En heb je al met hem gepraat? Veel sterkte meid, dikke knuffel!
Sjeeeezus wat vreselijk zeg! Je zult wel errug kwaad en teleurgesteld zijn.. Wat n ()_*)_^*&)&*(*)... Hoe ben je er dan achter gekomen?
wil je wel even zeggen dat je niet moet luisteren naar wat je hebt horen zeggen maar naar wat hij je zelf zegt of wat je zelf gezien hebt. praat eerste eens met hem om te kijken wat er aan de hand is want mensen zeggen zo vlug iets en zo worden er vel relaties onnodig kapot gemaakt. begrijp wel dat je over je toeen bent zou hety zelf ook zijn. hoop dat het goed voor je komt, veel sterkte
Ah, ik ken het gevoel, het is een hele rare gewaarwording. Veel sterkte! En probeer op andere te blijven vertrouwen.. Voor jezelf opkomen! Jij bent het belangrijkst. liefs knuf