Dames, Ik weet het allemaal niet meer. Heb afgelopen woensdag erge bloedingen gehad moest rekening houden met een mk. Echo was gelukkig goed. Heb daarna mega veel krampen gehad, ochtend's ook weer hele proppen. Ter grote van een mandarijn. Ze waren nu vrijwel zeker van een mk. Maar ook toen was alles nog prima! Moest erg rustig aan doen en dat heb ik gedaan t was over en nu gisteravond is het weer een beeeeetje begonnen. Ga nu van alles bedenken wat het kan zijn. In de bijsluiter van de utrogestan staat dat je bloedingen kan krijgen!! Zou het allemaal daardoor komen? Hebben jullie daar ook last van gehad? En dat nadat je gestopt was het over ging?
Jeetje meid, wat naar. Ik heb maar 1x utrogestan geslikt en geen bloedingen gehad, dus ik heb er geen ervaring mee. Wil je wel heel veel sterkte wensen, hopelijk blijft ukkie goed zitten!!!
s1986... Kan het niet zijn dat je zwanger bent geweest van een 2-ling? en dat je er misschien 1 hebt verloren?
Nou daar heb ik ook al aangedacht maar dat had toch zichtbaar moeten zijn op de echo's? Een mooi babe en ergens een mini restje? Moet nu weer rustig aan blijven doen. Als het blijft gaan zoals het nu gaat heb ik maandag weer een echo in belgie. Ga dan toch vragen hoe het kan! De vk ging vanmiddag ook nog eens uitgebreid info zoeken....
Soms verschuilen ze zich achter de baby die je ziet op de echo.... anders vind ik het raar want je hebt heel veel bloed verloren toch? en stolsels.. Hopelijk stopt het bloeden snel
Ja het was echt bizar hoor voelde '"natiigheid" Stond op van de bank en een hele golf kwam eruit ik vk gebeld. Was vast een miskraam mocht niet meer worden anders gelijk weer bellen. Had nog niet opgehangen en moest naar de wc rennen. weer zo'n vloedgolf. Daar zaten idd allemaal grote stolsels ed bij. Toen echo gehad alles goed, erna super kramp gehad. En volgende dag weer heeeeel veel bloed. Zolang ik me rustig hou gebeurd en niks iig. Hoop dat het lekker snel voor bij is niet echt onbezorgd zwanger zijn zo
ok haha, ik krijg ivf... Hopen dat alles mooi op zijn plekje mag blijven zitten en rustig aan blijven doen.
Ik heb nooit bloedverlies gehad tijdens Utrogestan-gebruik. Zulke hevige bloedingen lijken me niet echt normaal... En het lijkt me stug dat het door de bolletjes veroorzaakt wordt. Succes met je echo maandag, hopelijk is alles goed!
Nee jammer genoeg mn 2de.... bij de 1ste had ik 1 terug plaatsing en jammer genoeg niet gelukt en toen had ik nog 4 cryo's en die hebben het ontdooiien niet overleefd dus weer bij voor af aan. nee ik moet mn banner nog aan passen