Aangezien we hier nog maar pas wonen wist ik dus niet dat zo'n alarmpaal die elke eerste maandag van de maand om 12.00uur afgaat heeeeeel dicht hier bij huis staat. Ik sta vrolijk in de keuken te boenen met de achterdeur open zodat de hondjes wat buiten in de tuin konden spelen want het was ff droog buiten. Gaat ineens dat ding LOEIHARD af! Ik ben nog NOOIT zo hard geschrokken! Maar goed dat ik alleen thuis ben en niemand me zag want volgens mij zag het er mega achterlijk uit Ga het denk ik maar voortaan bij elke eerste maandag van de maand op de kalender schrijven dat om 12.00 uur dat alarm buiten afgaat want als ik elke keer zo schrik kan t nooit goed zijn voor mn hart!
Hahaha, ik zit op mijn werk en hier binnen hoor je de sirene dus niet eens! Het kan dus zomaar gebeuren dat er buiten vanalles aan de hand is en dat wij hier binnen doorwerken en niets doorhebben!
Hier precies het zelfde. We wonen nu 10 maand in ons huisje en in het begin schrok ik mij wezeloos toen het alarm af ging. Bij ons staat hij ook heel erg dichtbij(eind van het blok, 7 huizen verder) Hihih,gelukkig dat niemand je gezien heeft. Zie het helemaal voor mij. Liefs Vlindertje
Lieve die gaf geen kik haha! Die speelde gewoon vrolijk door terwijl ik met en hartslag van 1000x per minuut stond haha! Was ik maar kind
haha weet precies hoe je je voel, heb ik ook gehad nadat ik 3 maanden geleden verhuisd ben, zit dus ook vlak bij zo'n alarmpaal en zat dus letterlijk naast mijn stoel op dat moment
hahah... Ik woon ook naast zo een paal.. En ik schrik IEDERE MAAND nog steeds van dat alarm! Vind het echt een irritand geluid! en veeelste hard! Liefs kiss
Toen ik hier net woonde had ik dat ook. In mn vorige woonplaats hoorde ik de sirene niet eens, dus stond er ook niet bij stil. Hier staat ie dichtbij en schrok me dus wezenloos. En nu nog wel hoor, terwijl ik hier intussen alweer 2.5 jaar woon (time flies). Oke, ik schrik wat minder hard dan toen, maar toch
Mijn kinderen hadden het geluid ook nooit gehoord omdat we er niet bij in de buurt woonden. We waren verhuisd en de eerste keer waren ze (toen 2 en 3,5) samen in de speeltuin aan het spelen toen dat ding afging. Binnen no time had ik twee huilende kinderen met handen voor hun oren in de kamer staan. Ik heb moeite moeten doen om niet heel hard te gaan lachen . Nu kijken ze er niet meer van op ! Groetjes Monique
Wij hadden dat vorig jaar ook... We hadden net de sleutel van ons nieuwe huis, en waren het op ons gemakje aan het bezichtigen wat nu allemaal van ONS was. Zo keken we ook in de keuken en wilden we kijken wat de staat was van de wasemkap. Mijn man haalde die er dus af en precies op dat moment begonnen de sirenes te loeien... Ik schrok me ook wezeloos... Ik had ook geen idee dat dat ding zo dichtbij stond.