niet meer willen slapen ´s nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanbrandon, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    Ik weet niet meer wat ik moet doen, sinds 2 weken word Brandon (Nu bijna 14 maanden) elke nacht rond 2.30 wakker, krijst dan net zo lang tot hij vast gepakt word.. Ik heb geprobeerd om hem door te laten huilen maar hij gaat echt helemaal overstuur, hij moet dan bijna overgeven.. Zodra ik hem vast heb is alles goed, dan slaapt hij tegen me aan.. Als ik denk dat hij diep genoeg slaapt probeer ik hem weer in zijn bedje te leggen.
    Hij heeft dat gelijk in de gaten en zet het weer op een gillen..
    Dit gaat elke nacht zo, hij wil ook geen flesje, hij wil niet bij ons in bed, hij wil alleen maar tegen me aan slapen.
    Na ongeveer 2 uur gillen vind hij het plotseling weer goed om in zijn eigen bed te liggen..
    Ik ben doodop! :(

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ken t probleem alleen jayden vind t dan wel goed om tegen mij aan te slapen in ons bed waardoor ik ook aan me slaap toekom.'
    wat hier sinds 2 nachten goed helpt is een kussen onder zn matras leggen waardoor ie schuin ligt.
    hij is verkouden en zo krijgt ie wat meer adem.. maagzuurr komt zo minder omhoog.
    ik zie dat jouw mannetje wat ouder is maar t is t proberen waard toch?! sterkte iig

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hier altijd precies hetzelfde tijdens sprongetjes. Er zat hier niks anders op dan er uit te gaan, haar op te pakken en wachten tot ze zich weer rustig genoeg voelde om te gaan slapen. Wij hadden een schommelstoel staan en als we daarop zaten sliep ze meestal binnen no-time weer verder in bed....

Deel Deze Pagina