Hallo, Ik vroeg me af of er ook een verstelbare maxi cosi te vinden is? Wij gaan namelijk als Mila een half jaar is op vakantie naar Spanje en ik vroeg me dus af of je ook een liggende maxi cosi had?? Groetjes
Niet dat ik weet. Wel zijn er kinderwagenbakken in de handel die je op de achterbank mag bevestigen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat de maxicosi de veiligste manier van vervoeren is, zeker wanneer je kindje ongeveer 6 maanden oud is.
Een verstelbare maxicosi is er niet. Autostoelen uit groep 1 kan je meestal wel verstellen naar een ligstand. Maar dit is geen echte ligstand. Hier liggen ze bijna hetzelfde in als in de maxicosi. Daarbij is met 6 maanden de maxicosi echt het veiligst.
Er is zeer zeker wel een liggende maxi cosi verkrijgbaar... ik heb er zelfs 1 te koop maar dat terzijde Ik heb de liggende maxi cosi veel gebruikt bij mijn zoontje... ideaal want hij viel standaardi n slaap in de auto en dan hoefde ik hem niet uit de maxi cosi wakker te maken om in de kinderwagen te leggen!
Wij hebben hier een gewone maxicosi, maar als Thirza slaapt (of moet gaan slapen), zet ik hem altijd wat meer gekanteld neer: je kunt daar namelijk wel iets mee wisselen en dan ligt je kleintje toch wat meer. Dat moet je niet te ver doen, want het hele idee van de MC is natuurlijk wel dat je kind met het ruggetje in de MC wordt gedrukt bij een aanrijding, en niet dat er druk op het koppie en het nekje komt te staan, (wat je krijgt als je kind echt echt ligt).
Izi sleep.. wat een idee zeg. Ik lees wel dat de ligstand bedoeld is voor buiten de auto dus of TS hier mee geholpen is?
hoi er is ook een stoel vanuit zweden te koop met ligstand deze stoel si wel erg duur, maar gelijk 0-4 jaar stoel dus groep 0 en 1 hij kost geloof ik 999 euro..... op ebay staat hij wel eens
Hoi, ja die bestaat zeer zeker, wij hebben hem: de mutsy traveler! Een erg fijn ding, Mijn zoon is nu 7 maanden en 9 kilo, en ik heb de kinderwagen nog steeds niet omgebouwd, hij zit nog steeds in de mutsy traveler! ik vind hem zo handig, wil hij slapen dan leg ik hem plat, wil hij kijken dan zet ik hem helemaal omhoog! Ik vind hem fantastisch!Je zet hem met adapters zo op het onderstel van de kinderwagen en klaar ben je. succes met zoeken, wij hebben hem via marktplaats.