Even kort uitgelegd, Ik had 4 dagen, 2 dagen en 1 dag voor nod een positieve test. Vorige week nog een clearbleu en stond 3+. Maandag bij de verloskundige uitwendige echo wel iets te zien maar nog heel klein en nog geen hartje kunnen zien. Vandaag inwendige echo in het ziekenhuis, (medische indicatie) een vruchtzakje een dooier zakje en een mini vruchtje wederom geen hartje. gyn zei dat (dacht ik) dat het vruchtje 1,8 mm was. Nou maak ik me toch echt echt echt zorgen, ik zou nu 6 weken zwanger zijn. En 1,2 mm is toch wel echt heel klein voor die duur... Over 2 weken moet ik terug, straks nog even de verloskundige bellen, volgende week ook daar weer een afspraak. Iemand misschien iets soortgelijks meegemaakt?
nee hoor is prima lengte voor termijn! mijn frummeltje was met 6 weken niet veel groter en daarbij is het ook zeer moeilijk meten op deze termijn. een millimeter ernaast en het scheelt al een paar dagen!!!
Geen paniek wat hartje betrefd ik had met 6.3 nog geen hartje en met 6.6 wel. Grote was bij mij ook vergelijkbaar
Ik had met 6w3d 0.58 en kloppend hartje. Dus klein valt mee, hartje kan nog hoor! Sterkte met afwachten
Dankjewel dat helpt! Gisteren stond de verloskundige nog aan de deur, ze was bij de echo in het ziekenhuis en zag dat ik me zorgen maakte. Ze kwam me even geruststellen en zei dat het er wel heel goed uit zag, het vruchtzakje zag echt heel goed uit. Dus ben wel een beetje gerustgesteld en nu afwachten tot dinsdag dan heb ik weer een uitwendige echo bij de vk
Wat een goede vk dat ze naar je toe komt omdat ze ziet dat je je zorgen maakt, dat heb ik (zwanger van de 3e) nog nooit meegemaakt. Succes morgen met de echo en probeer er een beetje vertrouwen in te hebben xx