hoi nieuw hier

Discussion in 'Even voorstellen' started by jessie1985, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessie1985

jessie1985 Nieuw lid

Feb 18, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen, Ben nieuw hier, moet nog even uitvogelen hoe alles werkt. Ben 12 dagen overtijd en had vandaag besloten om een test te kopen en hij was positief. Ben dus zwanger. heb me hier voor aangemeld omdat ik graag met andere wil praten over mijn situatie. Heb nu al een miskraam gehad en een keer meegemaakt dat me bloed aangaf dat ik zwanger was maar me baarmoeder leeg was dus ik heb een beetje moeite om positief te zijn en kan hier niet goed met me vriend erover praten. Hij zegt je moet positief blijven,maar toch vind ik het erg moeilijk. Spannende tijden;)

2. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    allereerst proficiat!!
    probeer maar heel hard te genieten.
    al begrijp ik wel dat je geluk overschaduwd wordt door angst.toen ik zwanger was van mijn tweeling heb ik dat ook zo ervaren en ik besef achteraf dat ik door de angst heb vergeten te genieten van de zwangerschap.ik leefde van maand tot maand en durfde zelfs niets te kopen van babyspulletjes,mijn suikerbonen hebben peter en meter gekozen,ik was er wel bij maar het maakte mij niet veel uit.ik heb daar nu héél veel spijt van.ik probeer terug zwanger te worden na een hels gevecht tegen kanker en er is veel kans dat ik niet meer zwanger kan worden(een gevolg van de zware behandelingen)en nu besef ik hoe erg het is dat ik me zo door angst heb laten lijden...mijn zonen zijn gezond en gelukkig dus al mijn zorgen waren voor niets maar de zwangerschap kan je niet overdoen :) dus geniet maar met volle teugen hoor mama!
    ben je al bij de gyneacologe geweest nu?

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Welkom!

4. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. jessie1985

jessie1985 Nieuw lid

Feb 18, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje wel voor de felicitaties. Dit geeft mij heel veel steun Mol ( dank je) zie nu in iedergeval dat ik niet de enige ben die zich zo voelt of heeft gevoeld. Hoop echt dat alles goed zal gaan en voor jou natuurlijk ook. Ik ben andere halve week geleden geweest voor controle, omdat ik nog voor eind controle moest van me vorige miskraam. alles zag er prima uit alleen me baarmoederslijmvlies was dik maar ze kon nog niet zien of ik zwanger was en dat ik over een week moest testen, dus heb ik dat gedaan. Heb nu twee testen gedaan en ze waren allebei positief. Heb toen de gynaecloog weer gebeld. Die zei dat ik een afspraak moet maken, maar wel pas over drie weken. spannenndd

Share This Page