Vraagje over predictor

Discussion in 'Zwangerschap' started by Doortje19, Feb 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doortje19

Doortje19 Nieuw lid

Feb 7, 2007
    3
    0
    0
    Hengelo
    Hallo moeders en a.s. moeders :) !

Ik heb een belangrijke vraag...vorig week maandag ben ik gestopt met de pil! Normaal wordt ik na 2/3 dagen ongesteld, alleen deze keer bleef het uit. Nu ben ik vandaag 9 dagen overtijd, en heb de 7e en 8e dag beiden een test gedaan. Deze waren negatief,mijn huisarts zei dat het best mogelijk was dat ik toch zwanger was, maar moest met de pil weer beginnen...en als ik eventueel klachten kreeg ik moet bellen voor een bloedonderzoek! Nu vroeg ik mij af...of iemand van jullie dit ook eens heeft gehad en of diegene toen wel of niet zwanger was.

Groetjes Dorien

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    denk toch dat het te maken heeft met dat je net gestopt ben met de pil daardoor kan je cylcus ook van slag zijn en dat je dus niet zwanger ben.

3. Doortje19

Doortje19 Nieuw lid

Feb 7, 2007
    3
    0
    0
    Hengelo
    Maar ik wou niet stoppen met de pil, ben namelijk 19 jaar en op dit moment nog druk aan het studeren! Ben al 4 jaar aan de pil, daarom is dit ook zo vreemd! Heb geen last van stress etc.! En heb wel een vaste vriend al 1,5 jaar en we doen het ook niet altijd met condoom. Maar dat gbeurd altijd als ik de pil slik!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

dat is opzich wel gek ja, dat je nog niet ongesteld bent geworden.
    je topic heb je predictor genoemd, dat vind ik zelf geen goeie test. maargoed ik zou niet eerder met de pil beginnen eer je zeker weet dat je niet zwanger bent. dat schijnt niet goed te zijn. ik zou even overleggen met je huisarts en misschien laat hij wel je bloed nakijken. zodat je met een gerust hart met de pil kunt beginnen.

succes ermee!

5. Doortje19

Doortje19 Nieuw lid

Feb 7, 2007
    3
    0
    0
    Hengelo
    Ben vanochtend ook naar de huisarts geweest. Die zei dat ik gewoon moest beginnen aan de pil. Maar heb ook overlegd met mijn vriend en bel morgen weer even op dat ik toch direct een bloedonderzoek wil.
    Vraagje...welke test is wel btrouwbaar volgens jullie? En mijn vraag is ook heeft iemand van jullie dit ook mee gemaakt? Dat een test 2x negatief was en dat je daarna wel zwanger was?

Groetjes Dorien

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik testte met 3 testen positief en met predictor negatief. de testen die in mijn ogen goed zijn zijn Clearblue, kruidvat, eigen merk apotheek!
    Wel vreemd dat je dokter zei gewoon te beginnen met de pil, hij zal het wel weten denk ik.

7. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Toen ik de pil slikte heb ook wel eens een keer gehad dat ik niet ongesteld werd in de stopweek. Ik heb toen ook een test gedaan, die bleek toen negatief en toen gewoon weer verder gegaan met de volgende strip. De maand erop werd ik gewoon ongesteld.

Heel veel succes!

Share This Page