Beetje bang. veel last van buik en liezen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cindy68, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Ik heb 2 januari een miskraam gehad. Nu ben ik weer zwanger. Ik heb ontzettent veel last van mijn buik. Dit voornamelijk omdat ik steeds heel veel lucht in mijn darmen heb.

Ik heb redelijk intensief werk. Ik begon vandaag ook last te krijgen van mijn liezen en buik. Het steekt vreselijk in mijn liezen. Als ik ga liggen gaat het weg. Ook doet mijn buik vervelend. Als ik iets ga doen, gaat hij vreselijk zeuren. Meer als anders. Ik moet ook steeds naar de wc. Ik ben er allemaal niet gerust op.

De kat liep ook ineens over me heen toen ik op de bank lag. Dat deed heel zeer, alsof het beest er ergens op trapte. Ik ben een beetje ongerust. Heeft iemand tips of kan iemand mij een antwoord geven.

Sorry voor het lange verhaal. weet het anders ook niet uit te leggen.

cindy

2. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    HOi

Ik had in begin ook erg last van mijn liezen echte steken maar dit ging naar een paar dagen over
    ook heb ik last van mijn darmen gehad!
    En vaak plassen dat heb ik nu nog steeds heel erg ! Ben nu 20 weken
    Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar probeer dat maar eens niet te doen is moeilijk
    Anders bel je je verloskundige om advies!
    HOu je sterk dan komt alles goed!
    succes anja

3. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Hoi,

Vandaag is het wel heel erg. Ben zelfs eerder naar huis gegaan van mijn werk. Het voelt nu nog steeds heel vervelend, en ook een beetje angstig. Heb vorige keer gemerkt hoe makkelijk dat het fout kan gaan. Had toen wel in een nacht heeeel erg veel buikpijn. Die was toen wel heel anders als nu. Het deed vanmiddag zelfs zeer bij het lopen.

cindy

4. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Ja dat is geen pretje nee als je haast niet meer kunt lopen misschien moet je toch morgen maar even de verolskundige opbellen en je verhaal vertellen
    Hou je goed meid

5. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik zou ook niet in spanning afwachten. Bel morgen even naar je verloskundige, zij zijn er immers ook om je advies te geven (een luisterend deskundig oor is soms al voldoende).
    Ik herken de buikkrampen ook wel (lijken bij mij op ongikrampen), maar ze zijn minder heftig dan bij jou als ik dat zo lees.
    Meid, niet te lang aarzelen, maar morgen die telefoon pakken!

Sterkte
    Groetjes Franka

6. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Hoi,

Zal morgen eens bellen. De pijnen die ik voel zijn geen ongipijnen. Toen ik mijn miskraam kreeg had ik heeeeeel veeeel pijn. Toen lag ik krom. Dat is nu niet gelukkig. Maar het kwam er toen ook pas na een week af.

cindy

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hoi cindy,

toen ik net zo ver was als jij nu bent, heb ik ook een middag enorme pijn tijdens het lopen gehad. Het was zo erg dat ik dacht dat het mis was. Maar er was niets aan de hand en het hartje klopt prima!

succes
    Amber

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Meid, ik hoop voor je dat je geen miskraam krijgt.

Ik denk aan "darm"-pijn. Kan je wel gemakkelijk naar het toilet voor de grote boodschap? Ik heb daar ook enorm last van gedurende zwangerschap. Ook met poepen zelf (lekker verhaal) dat ik het idee heb dat mijn drol te groot is voor het gat :) En dat doet echt zeer.
    Pijn in mijn liezen heb ik nog nooit gehad. Ook niet bij mijn miskramen (2 gehad). Wel ongi-pijn maar dat kan ook de groei van je baarmoeder zijn.
    Misschien zijn 't wel je banden die je irriteren!

Sterkte en ik zal aan je denken

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik had ook die pijn in buik en liezen erg in het begin van mijn zwangerschap, de vk vertelde mij dat het de baarmoeder is die zich gaat voorbereiden en de banden van de baarmoeder.

Deel Deze Pagina