haj meiden, de titel zegt het al ¨HELEMAAL ZAT¨ ik wordt met de dag sagerijniger en heb er geen zin meer in. nog 6,5 thuis hangen. ik ben blij als klaar is wie herkend dit
hahahah, volgens mij is er een reden voor dat je gaat uitkijken naar de bevalling toch... Ik heb er ook wel een beetje genoeg van hoor... kan niet normaal bukken. ben helemaal buiten adem als ik de trap op loop en lekker slapen is er ook niet meer bij... Soms kan ik zelfs niet lekker zitten of staan, dan weet ik helemaal geen houding te vinden en op die momenten denk ik ook, was het maar vast zover... laat die bevalling maar komen, maar nog ff doorbijten, de tijd is sneller voorbij dan je denkt! En het is het zoooooo waard!
Hou op, schei uit! Wat mij betreft komt ze er uit en WEL NU! Ik kom voor geen meter meer vooruit door de bekkeninstabiliteit en ben eigenlijk alleen maar moe! Ik kijk super uit naar ons kleine meisje maar die bevalling maakt me toch wel een beetje bang nu! Heb ik me er al die maanden niet druk om gemaakt..nu komt het toch wel erg dichtbij maar aan de andere kant heb ik er nu wel genoeg van! Gelukkig hoef ik niet zo lang meer en dat is wel een beetje een troost! Meiden succes en we komen er wel! Kus
Heb ik nog heeeeellllleeeemaal niet! Maar goed, ik ben dan ook minder ver dan jullie en mijn verlof moet nog komen... wellicht dat ik dan ook dat gevoel krijg.... schijnt ook wel 'normaal' te zijn, een voorbereiding op de bevalling. maar ik geniet nu nog veels te veel van mijn buikie en dat getrappel erin hoor! (heb ook nog niet last van kwaaltjes enzo, dus dat zal ook wel schelen denk ik...als je veel pijn hebt of andere nare ongemakken, dan kan ik het me wel voorstellen!) Succes meiden met jullie laatste loodjes! Kop op!
Tsja, kan zo voorkomen he dat je het zat bent. Vooral bij mijn eerste had ik dat ook. Verveelde me echt te pletter op een gegeven moment. Nu heb ik dat minder, hoop toch nog ff van mijn verlof te kunnen genieten.
Hier nog een, in deze tijd van het jaar is het weer hier extra warm, ik voel me gewoon zo moe, heb last van hartkloppingen, kan geen houding nemen en zo kan ik verder gaan met een hele waslijst. Hopelijk is het niet al te cozy daarbinnen en komt ze zeker tussen de 37 en de 40 wk, want ik weet niet of ik het zo lang kan volhouden.
Hey meiden! Hier een jonge moeder die het zwanger zijn tot de laatste dag toe heerlijk heeft gevonden. Ik kan me wel voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent hoor! Probeer er nog even van te genieten als het kan, de tijd die je kleintje en jij samen hebben is zo bijzonder! Straks geniet iedereen mee, nu kun jij dat nog alleen! Heel veel sterkte met de laatste loodjes! Jullie baby'tje is het dubbel en dwars waard
Ik ben het ook helemaal ZAT! Ik ga vandaag met me verloskundige overhebben of het niet eerder kan komen. Ik ben nu al 5x door me rug gegaan. En de laatste keer was vrijdag en zaterdag! Ookal doe ik zowat niks. Mijn man word gek van mijn humeur en ik zelf ook. Ik heb dagen dat ik me kip lekker voel maar meeredeels niet.
Daar gaat die vk niet intrappen hoor. Ik heb ook al geprobeerd of ze me niet eerder wil strippen. Ik ben het megabeu, verveel me dood en het wordt van de week nog de hele week slecht weer ook. Zelfs wandelen zit er dus niet in. Ik probeer alles, framboosbladthee, lange wandelingen, sex, bitter lemon, maar niks wil nog helpen...
Ik begin het nu toch ook wel erg zat te worden. Deze zwangerschap enorm last van bekkeninstabiliteit zo erg dat lopen moeilijk gaat en pijn doet.. ben vandaag uitgerekend maar zie toch vandaag echt geen baby verschijnen niet te bedenken dat ik nog 2 weken langer door kan lopen oh my god, en strippen doet mijn verloskundige pas met 41 weken :x
hoi hoi! Ook ik ben het helemaal beu. Dit is mn tweede zwangerschap. Van mn dochter ben ik met 38 weken bevallen en eerlijk gezegd ga ik er (lekker naief) vanuit dat ik nu weer twee weken eerder beval, die gedachte houd me nog enigzins op de been En ja ik weet het als het niet zo is dan is de teleurstelling wel heel erg groot maar baal gewoon verschrikkelijk. Wat de meeste al zeggen, niets is fijn, dagen duren lang en wil gewoon weer helemaal mezelf zijn, lekker sporten en doen wat ik wil doen. Maar helaas..........we moeten nog effe!
nou ik moet ook zeggen dat ik er nu ook al een beetje zat begin te worden.. als ik me nog bedenk dat ik nog 5 week te gaan heb.. hopelijk vindt ze het niet te gezellig dat ze tot week 40 laat wachten.. ja en je kan al niet zoveel meer .. verveel me soms te pletter ! maar ja , nog ff volhouden..
Ik ben t gelukkig nog niet zo zat als jullie! Wel ben ik erg benieuwd Nou moet ik ook zeggen dat ik het begin (de eerste 24 weken) HEL vond... Nu vind ik het leuk (maagzuur weggelaten) Ik geniet van de bewegingen, en van mijn groeiende buik...en ben nog zo lekker druk met de kleertjes wassen en de laatste dingetjes shoppen. Nee van mij mag ze nog lekker blijven zitten 8)
Ben het hier ook al helemaal zat. Moet deze week nog werken, maar daarna verlof en van mij mag ze dan snel komen hoor... Ben alle kwaaltjes meer dan zat en wil m'n eigen lijf weer terug Hoop ook echt dat ze het niet in d'r koppie haalt om na de 40 weken nog te blijven zitten (Ach, nouja, als dat wel zo is: heb ik wel langer verlof, :-D Laten we overal het positieve maar weer van zien).
haj meiden bedankt voor alle leuke reacties. fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben, heel mijn zwangerschap is al k*t gelopen ziekenhuis in uit maar ben nu tog echt wel aan het aftelen, mijn kleine wilde al met 19 weken komen dus Ben nog blj dat ik het zo ver heb gehaalt, veder heeft mijn vriend ook nog is glas water over me laptop gegoooit en kan klein beeetje comp op me tel, wat gaan we allemaal doen laatste weekies. meiden we moeten maar zo denken we hebben al zo lang gehad. suc6
Oef, wat ben ik , helaas, blij om jullie berichtjes te lezen. heb nl precies hetzelfde gevoel. Ben het ook helemaal beu nu! As zondag ben ik 37 weken dan ga ik dus alle "middeltjes" proberen he! Succes meiden!
Haha ik hoop dat ik het nog wel even volhou. Ik begin sinds kort af en toe last te krijgen van een echt zwanger gevoel. Dat wil zeggen dat mijn maag in de verdrukking zit, mijn buik voor mijn gevoel ontploft en ik niet meer normaal overeind kan komen. Echt zo'n log gevoel zeg maar. Ik kan me dus wel voorstellen dat dat tegen het einde al helemaal een ramp is!
pffft heel herkenbaar allemaal! Ben het zo beu die hele zwangerschap! Overal om me heen bevallen er bekenden en ik loop nog steeds rond met die dikke buik! ben mentaal ook echt een wrak nu hoor contant huilbuien om de kleinste dingen en kan niet normaal liggen of zitten door de pijn in mn liezen! Voel me soms net een bejaarde, voel me zo klote! en dan te bedenken dat het dus nog gewoon 2 weken kan duren, dat hou ik echt niet meer vol!
En dan te bedenken dat je dit zo snel vergeet en gewoon een tweede of derde keer zwanger wil worden hahahahah Ik zat me nu ook af te vragen waarom ik dit ook al weer zo heel graag nog een keer wilde doen....Maar goed, het resultaat is natuurlijk super!