Ik heb deze test daarnet uitgevoerd, 5 min gewacht en toen verscheen er dit.. ik zie het streepje, beeld ik het mij in?
Ik lijk wel wat te zien, maar ik zou als ik jou was een duidelijkere foto in daglicht maken want de foto is wat onduidelijk!
Ik zie wel een lijntje. Is 'ie roze? Wanneer is je NOD? Ik zie 'm zeg maar wel, maar vind 'm niet heel overtuigend. Maar misschien zie je 'm in het echt veel duidelijker dan op de foto? Spannend! Morgen of overmorgen nog een keer testen?
Dit is Predictor Early toch? Ik zou echt een ander merk proberen. Deze testen geven zelfs bij kraanwater een positief resultaat. Heb ook gelezen hier dat iemands man en oma positief testen. Ik zou hier dus echt niet vanuit gaan en een andere test halen.
Ik laat morgen mijn bloed trekken bij de huisarts, dan weet ik het meteen.. Een bloedtest is sowieso 100% betrouwbaar.
Ik kan het ook niet zo goed zien. Er zit wel iets, maar of het streepje even breed is als de ccontrolestreep zie ik niet. Inderdaad, na de bloedtest weet je het zeker! Spannend!
Morgenvroeg test ik opnieuw met een andere test om te kijken of het nu werkelijk positief is.. Spannend!!