Ik weet niet of het aan mij ligt hoor maar... vinden jullie de dagen ook zo snel voorbij gaan? Mijn dochtertje is alweer bijna 5 maanden, terwijl het voelt alsof de zwangerschap en bevalling nog maar net geleden is! Elke dag vliegt voorbij... elk uur lijkt wel 5 minuten! Vandaag is het dinsdag, de dag dat ik meestal naar de markt ga. Het lijkt wel alsof ik even met mn ogen knipper, en het is weer dinsdag. Alsof er geen hele week tussen heeft gezeten! Ook de weekenden vliegen voorbij... Mijn man en ik zijn alweer twee jaar getrouwd, terwijl ik steeds zeg: "wist je nog vorig jaar, toen we op huwelijksreis gingen.." terwijl dat alweer twee jaar geleden is. Het gekke is dat ik voorheen niet het idee had dat de tijd zo snel ging. Nu vraag ik me toch af.. ervaren jullie dit ook zo?
ja, absoluut, zeker nadat ik kinderen heb gekregen, de oudste wordt bijna 16 en het lijkt nog maar kort geleden dat hij een baby was. Vind het ook naar mate ik ouder wordt steeds sneller gaan (ben nu 37) En wat me ook opvalt is, dat als ik in de spiegel kijk ik nu echt duidelijk zie dat ik ouder wordt, terwijl dat 5 jaar geleden niet echt was. Een jaar vliegt voorbij, laat staan een week. Ik bedoel als ik in de spiegel kijk, zie ik dat ik ouder wordt, maar in mijn hoofd blijf ik 21 (helaas, mijn gezicht zegt echt wat anders ) Zo vind ik het ook een raar idee dat mijn moeder nu 69 is, voor mijn gevoel blijft ze 50 of zo, heel vreemd.... Hebben jullie dat ook?
Mmmmm... ik had gehoopt dat de tijd voor je gevoel wat minder snel zou gaan als je een kind hebt. Maar het gaat dus nog sneller! Ik vind het nu al zo snel gaan!!
Ja. 5 jaar getrouwd, dochter die 2,5 is, andere dochter die nu bijna 4 had kunnen zijn. En ik die maar steeds ouder word, hihi.
Ja ik heb dat ook. Sommige dingen lijken of het gisteren was terwijl het al een paar jaar geleden is. ( ik wordt oud... )
nee ligt niet aan jou...... Wij hebben het zo vaak: voor mijn gevoel is iets een 5 a 10 jaar geleden terwijl het dan als 15 tot 20 jaar geleden is. En een jaar vliegt zo voorbij......
Dit heb ik ook vind het echt wel jammer! Zie zelfs dat mijn handen ouder aan het worden zijn.. De tijd vliegt voorbij.. En het lijkt alleen maar harder te gaan sinds ik moeder ben.
Als mijn dochter niet echt een goede dag heeft (zacht uitgedrukt) en het is 17.00 vind ik de tijd trouwens juist langzaam gaan... : P
Ik vind het ook echt heel erg snel gaan de tijd. Het is alweer bijna juni. Maar wat betreft het zwanger worden vind ik het al lang duren. Moet zo lang wachten op mijn ei (lange cyclus).
"Geniet ervan want het gaat zo hard", hoe vaak heb ik dat wel niet gehoord...maar ze hebben gelijk, het gaat écht heel snel allemaal. Volgende week is m'n manneke al een half jaar En morgen word ik 40, ook zoiets. Zo voel ik me helemaal niet maar het staat er echt, heb al aan m'n moeder gevraagd of het jaartal wel goed is...vorig jaar getrouwd en mama geworden, ik begin net te leven
Vind het ook zo snel gaan. Is alweer bijna twee jaar geleden dat ik zwanger werd. Dochter is bijna 15maanden, loopt sinds enkele weken en kan me nu al niet meer voorstellen dat ze daarvoor alleen maar kon kruipen haha.
Het is 't meest gebruikte cliché ooit denk ik, maar 't is ook zo waar! Mijn moeder zei ook altijd dat hoe ouder je wordt, hoe sneller het ook nog eens gaat en ik geloof dat ze gelijk heeft. Ik ben inmiddels 41 maar voel me nog precies hetzelfde als 10 jaar geleden. Er is inmiddels een kindje gekomen en er zijn nog heel veel andere dingen gebeurd maar de (leuke en minder leuke) jaren vliegen echt voorbij. Met de komst van Dennis gaat het nog eens dubbel zo snel lijkt het wel, en dat terwijl over het algemeen je veel meer uren in een dag hebt dan toen ie er nog niet was... haha! Nu zijn we om 6.00 uur klaarwakker, voorheen kon ik gerust op een vrije dag tot 9.00 blijven liggen. Scheelt alweer 3 uur, maar ik merk er niets van! Vooral het eerste jaar lijkt voor een deel aan me voorbij te zijn gegaan, ik had 't er best moeilijk mee toen Dennis ineens met een grote taart voor zich zat met een 1 erop. Alsof ik de helft had gemist of zo..... dat was natuurlijk niet zo, maar het voelde zo. Er wordt ook niet voor niets gezegd dat je zo veel mogelijk moet genieten van iedere dag, voor je het weet ben je weer een jaar verder....
Vreselijk snel.. mijn kleine meisje is al bijna 9!!! Zeg altijd tegen haar..: meid! stop anders gewoon ff met groeien kan ik nog genieten van dat je mijn kleine meisje bent. Dan moet ze lachen en zegt ze : dat kan toch niet mamaaaa Kreeg gister te horen dat ik officieel geslaagd ben na 4 jaar studeren, het leek gister dat ik voor het eerst die school binnenstapte. Onze pup ook.. die word in september al 1!
Ik werd gek van de mensen die zeiden geniet ervan want de tijd vliegt.. En idd over ruim 1 maand word hij 1 en het lijkt wel gister toen ik hem voor het eerst vast hield. *zucht*
Ach jaa..... onze ouwe sok Joy (een Golden) wordt 1 september a.s. alweer 14... Het lijkt de dag van gister toen we hem ophaalden bij de fokker. Al die heerlijk puppy momenten staan nog vers in m'n geheugen en ik kan 't me soms maar moeilijk voorstellen dat het alweer zo lang geleden is als ik 'm nu de hele dag zo'n beetje zie liggen knorren in de tuin. Die kleine ondeugd van toen is 'zomaar' veranderd in een grote bejaarde knuffel.
Ik blijf beweren dat ik net 25 jaar ben geworden , maar helaas de waarheid is toch echt 34.... onze oudste wordt in september alweer 5 en dan denk ik: he hoe kan dat nou??? Tja al die omaatjes hadden gelijk, geniet ervan de tijd gaat zo snel!! En later als ik groot ben ga ik dat cliche maar doorgeven
Weet je wat grappig is... ik zag mezelf altijd alsof ik nog jong was, alsof ik er (nog) niet bij hoorde... Bij dat gedoe met Kinderen, trouwen etc dat zag ik voorlopig nog niet gebeuren. Maar ondertussen ben ik nu al weer 25. Nu ben ik getrouwd, heb ik een kind, en zie ik iedereen om me heen trouwen en kinderen krijgen. Dan denk ik: "huh, heeft zij ook al een kind" terwijl zij ook geen 16 ofzo meer is natuurlijk, maar in mijn hoofd zie ik die mensen van de middelbare school etc nog steeds zo. Terwijl iedereen een nieuwe fase in is gegaan natuurlijk. En inderdaad.. het eerste jaar van ons kindje lijkt zo snel te gaan! Maja mijn moeder zei laatst zelfs ook, ik kan het me nog goed herinneren toen jij en je broertje zo klein waren. het gaat zo snel..