Hallo dames, Effe jullie hulp nodig.. Ik zoek een leuke naam voor ons kindje (half ned/marokkaans).. Het moet wel een naam zijn die in beide culturen makkelijk uit te spreken is.. Voor meiden is het makkelijker.. We vinden Yarah, Senna, Sara, Zara en Esmae leuk.. Maar voor een jongentje is het een stuk moeilijker.. Hebben jullie nog leuke suggesties..?
Ik ken een Marokkaans jongetje Mehdi. Vind het wel een leuke naam. Heb alleen geen idee wat het betekent. Misschien weet jij dat wel? Ik ken een Nederlandse jongen die Karim heet. Is dat ook geen Marokkaanse naam?
Ja Karim! Hihi zo heette een (marokkaans) klasgenootje van mij met wie ik van mijn 6e tot mijn 11e verkering heb gehad
ik had een jongetje op de peuterspeelzaal die heette nour(ik weet niet of je het nou zo schrijft) je sprak het uit als noer das pas een stoere naam!hij was ook half/half
Hallo, Ik ken verschillende (half) Marokkaaanse jongetjes die ik in de klas heb gehad: Anouar, Aïmane, Achraf, Yassin en Ilias. Misschien heb je er wat aan.... Groetjes en succes met kiezen!
Thanx! Isam en Illias vind ik erg leuk ga ik vanavond even voorstellen.. kijken of het bij 'meneer' in de smaak valt
weet niet of het marokkaans is, maar deze buitenlandse namen vind ik wel mooi: * ravi * sadir * soufien
Zo heb even niet gekeken en gelijk veel leuke suggesties... Naim vind ik ook leuk en tarik heet mn lover al haha Krimo lijkt een beetje op Crimi.. lijkt me niet zo toepasselijk voor een half marokkaantje hahaha