Ik weet het echt niet hoor!

Discussion in 'Babynamen' started by Juff, Mar 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juff

Juff Actief lid

Oct 14, 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Dag dames,

Heb hier vaker om jullie advies gevraagt. Weken geleden besloten we te gaan voor de naam Marlin maar sinds twee weken twijfel ik daar zo ontzettend over. Weet niet zeker of ik m wel leuk vind en allerlei andere namen staan nu ineens weer op het lijstje. We moeten nu toch echt gaan opschieten want het kan zomaar zijn dat de baby geboren wordt.
    Nu zegt mijn man dat we misschien maar moeten beslissen als de kleine geboren is, je hoort soms dat je het dan ineens weet. Ik vind dit wel een beetje riskant eigenlijk.
    Zijn er hier dames die ook zo'n moeite hadden of hebben met beslissen, of wie heeft er pas besloten op het moment dat de kleine er was? En hoe weet je nu zeker dat je de gekozen naam niet na twee weken al beu bent? Twijfels, twijfels, twijfels... Hoor graag jullie verhalen

2. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Ik heb dat niet gehad bij dit kindje had ik er wel even over gedaan voor ik namen had maar ben er toch uit .Ms moet je de naam is veel zeggen kijken of het dan nog leuk is tis namelijk wel een blijvend iets he .

Marlin is wel heel leuk vind Marly ook leuk

Share This Page