Hoi Hoi, Ik ben is benieuwd na hoeveel dagen overtijd jullie testen, ik wil nooit te snel testen om teleur stelling te voorkomen, maar als ik het eenmaal in mijn hoofd heb word ik ook gek en moet ik testen en als hij negatief is, denk ik weer jaaa hoor kon je je weer niet inhouden. En dan heb ik weer spijt dat ik een test heb verspild... Dus ik ben heel benieuwd wanneer jullie testen X Bride Trotse mama van een mooie meid
Ik teste deze keer bij 6 dagen overtijd voor het eerst... eerder durfde ik echt niet! heb jij al getest dan, zie dat je 3 dagen overtijd bent?
@ Lola en ik zie dat hij vanmorgen POSITIEF was GEFELICITEERD meid, ik heb gisteren getest en jaaaa hoor negatief, maar ik was bij mijn eerste al 4 weken overtijd voor ik is positief testen en terug gerekend later was ik al 4 weken zwanger maar myn cyclus is redelijk wisselend de laatste tijd na mk maar ik ben met mijn banner van de langste uit gegaan. Of deze is nog langer of ik ben zwanger maar ik vrees dat deze nog langer is.....
Hee, dat is grappig! Ik zat net te denken om een soortgelijk topic te openen, maar dan met een Poll..... Ik lees dus even mee! (Overigens vrees ik zelf dat ik niet zwanger ben en dat ik een onregelmatige cyclus heb. Dus dat ik deze keer weer een langere cyclus heb, maar je weet nooit! Ik ga zelf zaterdag weer testen. Heb op NOD negatief getest.)
@ BE Happy, zijn jullie al lang bezig dan? en grappig dat je ook zo'n topic wilde openen, ja ik ben het nog steeds niet geworden en hoop doet leven, maar ik vrees ervoor... voel nig niets heb alleen pijn in mijn borsten maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden X
Wij zijn direct na het stoppen van de pil (in oktober vorig jaar) begonnen. Echter, het duurde maar liefst 126 dagen voor ik eindelijk eens ongi werd na het stoppen! We hebben deze ronde flink in rond de eisprong geklust, dus wie weet..... Ik voel verder ook niets bijzonders. Mijn borsten zijn al wel een paar weken erg zacht (net waterballonnen). Meestal zijn ze hard (net alsof er harde schijven in zitten) tegen de tijd dat ik ongi moet worden. We wachten (on)geduldig af. Wanneer ga jij weer testen?
Ik durf niet meer te testen..... ik vrees dat ik het gewoon ga worden... we hebben deze maand niet echt geklust ja een paar dagen geleden voor mijn nod dus ik weet het niet meer en jij
Ik test meestal gelijk op nod Kan dan echt niet meer wachten! Maar deze keer ga ik uit van een cyclus van 36 dagen, ben benieuwd of ik niet eerder ongi wordt.
Heb 2 weken later positief getest, maar heb ook 2 weken express gewacht, want ik wou niet meer een negatieve test zien
bij de eerste teste ik na 4 dagen overtijd ( maar was zwanger door hormonen geraakt dus het was eigenlijk al zeker dat ik zwanger was) bij de tweede heb ik na 2 weken getest ( ik had eerder een miskraam gehad en durfde niet), bij de derde na 2 dagen omdat ik me ook echt helemaal zwanger voelde