Hellep! Houten garage of Toet toet?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door botervliegje, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dames, hellep! Zoonlief wordt over een poosje 1. Het lijkt me leuk om een garage voor hem te kopen (of te vragen) met uitbreidingen. Ik hoor heel veel enthousiaste geluiden over Vtech Toet toet garage. Maar als ik aan zo'n houten garage denk, met zo'n liftje om aan te draaien word ik weer helemaal nostalgisch. (bestaat dat uberhaupt nog? :))
    Waar zal ik voor gaan..., wat is voor hem het leukst waarschijnlijk? Ik ben tot nu toe echt een meisjesmama, over poppen etc. weet ik van alles, maar hier even het spoor bijster ;). Denk trouwens dat dochterlief (bijna 3) het ook leuk zal vinden :).
    Hellep!

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik ben voor onze oudste op zoek gegaan naar een garage (wat makkelijk verkrijgbaar is) en kwam eigenlijk uit op 2 mogelijkheden. Toet toet of little people. Al het andere is of snel stuk (zo ziet het er al uit) of voor veel oudere kinderen. Hout had ik achterwege gelaten.

Little people is hier niet favoriet, dus het is toet toet geworden. Beide jongens vinden het erg mooi en leuk ;)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een houten garage is meer voor een wat ouder kind

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb toevallig laatst een houten garage als kadotip gegeven aan iemand. Het is een garage die je kan aansluiten op zo'n Eihorn (en alle goedkopere varianten) treinbaan en die hebben wij ook dus dat leek me wel leuk. We hebben al zoveel 'los' speelgoed. Dit kan zowel los als in de treinbaan ingebouwd. Maar we hebben hem nog niet, dus geen idee of het ook echt leuk is. Hij had in ieder geval wel twee verdiepingen (dat vond ik zelf altijd leuk als kind)

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Toet toet is hier een hit! Hij vind het super.
    Hout was hier nooit een keus geweest. Toet toet is ook leerzaam en stimuleert het kind. Hout moet een kindje al ouder zijn en meer eigen fantasie en initiatief hebben.

6. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dankjulliewel voor de reacties!
    Heb de Toet toet gisteravond besteld bij Intertoys met 15 % korting! (en de deluxe wegdelen en de wegdelen met verkeerslicht). :D

7. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meteen annuleren die order:D

Vorige week was mijn zoon jarig en hij heeft deze houten garage gekregen:

Toys4kiddy.nl voor de Woody houten garage met lift, houten speelgoed, Woody treinbaan, houten treinbaan, houten treinen, houten jongens speelgoed, houten garage  - Toys4Kiddy.nl de houten speelgoed webshop voor al uw houten speelgoed voor binnen en b

En hij is er verzot op. De treinbaan kan er ook op aangesloten worden, er zit inderdaad een heerlijke lift in en hij kan er uren mee spelen!

Als ik bij vrienden ben met een toettoet garage, vind ik het al irritant. Wat dan wel niet als je dat kreng thuis hebt staan? Voordeel van deze houten garage is dat hij over 3 jaar ook nog leuk is, toettoet is toch wel voor kleinere kinderen.

Veel plezier met je aankoop toegewenst!

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Mijn zoontje heeft voor zijn eerste verjaardag een toetoet garage gehad. Hij vind deze geweldig!
    Alleen vind ik deze dus ook mega irritant! Ik word dol vd herrie!
    Deze boven genoemde houten garage is ook mijn favoriet, die ik eigenlijk liever zou willen ipv de toetoet :) maar ik denk dat die wel voor een wat groter kindje is.

9. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is nu net 2, dus dat scheelt een jaar. Denk dat het flink scheelt inderdaad. Bij de houten garage moet je zelf al kunnen spelen, bij de toettoet wordt je wel bezig gehouden. Vorig jaar hebben wij er bewust mee gewacht, hij was toen nog niet zo'n speler.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh leuk om te horen, deze krijgen wij dus ook over een paar weken. Hier zijn ze 2 en bijna 4 jaar dus hopelijk hebben ze er veel lol aan :) vooral de jongste is gek op autootjes.

11. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Nou, ben heel benieuwd hoe de toet toet hier gaat bevallen! Ik zet m wel op zijn eigen kamertje, hoef ik het niet de hele dag te horen :)
    En voor zijn 3e verjaardag koop ik dan die mooie houten :D. Zie nu al voor me hoe hij met de houten stukjes zou gaan rammen, dus wacht daar nog maar even mee :p

12. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier ook met 1 jaar de toettoet garage gekregen en hij vond de muziekjes en de autootjes wel leuk maar deed er nog niet veel mee, ja gooien ;) ...met 2 jaar is ie er pas écht mee gaan spelen.

13. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hier nog een grote zus van bijna 3. Zou leuk zijn als ze er samen mee gaan spelen over een tijdje! Ben reuze benieuwd. Ze zijn wel lief samen namelijk :D

14. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Nog even een vraagje... Wat zijn die losse auto's duur... Waar kan ik die het best kopen? En welke zijn leuk?

15. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Persoonlijk vind ik de toet toet auto's echt verschrikkelijk........ Plastic zooi met veel lawaai. Die kleintjes vinden te misschien leuk, maar het is maar net welke keuze ze je geeft denk ik.
    Hier voornamelijk duplo en houten treinen (brio). De treinen heeft hij met zijn eerste verjaardag gekregen en hij wist hier al heel snel leuk mee te spelen. Dus naar mijn idee is zo'n houten garage niet perse iets voor oudere kindjes..... Dat houten spul kan je ook steeds verder uitbreiden, meer geschikt voor oudere kindjes. Zelf wil ik niet te veel verschillend speelgoed, maar dat is persoonlijk.

Je zoontje zal ongetwijfeld plezier beleven aan de toet toet auto's.

Deel Deze Pagina