Appelazijn tabletten hebben bij mij goed geholpen. Ik ben zo'n anderhalf jaar geleden daar 11 kilo mee afgevallen. Maar ik moest ermee stoppen vanwege onze kinderwens.
is dat niet iets homeopatisch? Ik heb het nooit geprobeerd maar wel over gehoord. Helpt dus echt? Ik heb ook eens iets gehoord of ahornsiroop ofzo, een week lang slikken/drinken ende kilo's vliegen eraf!
Het zijn tabletten die je voor het ontbijt en avondeten in neemt. Er zit iets in dat je hongergevoel verminderd. En vetverbranding bevorderd enz enz. Het is wel zo dat je je eetpatroon zelf ook wel moet aanpassen. Ik was door de weeks best streng, en nam dan in het weekend wat lekkers.
Ik kom amper bij Ben nu 25 weken zwanger en amper 1.800 kg aangekomen... Maar dat zit een beetje in de familie. Bij de eerste in totaal 7.2 kg aangekomen en bij de tweede 5.8 kg. En toch een enorme buik gehad! Ook deze keer weer goed rond Ach, de beeb is kerngezond, das het belangrijkste (en ik hoef na de bevalling lekker niet te lijnen )
nou dames als julli ht dan oveer olifantjes hebben. hier nog1 ben pas 8 weken en er zit al 12 kilo bij........... bij mijn vorige zwangerschap de 1e 3maanden 18 kilo en totaal ruim 30 kilo dus dames vrees niet voor die paar kilo
wat een topic zeg.. ik durfde vanmorgen op de weegschaal te staan, na 2 weken... in totaal nu 5 kilo aangekomen... ik vroeg me al direct af: waar moet dat heen?! Ik eet ook echt niet heel erg slecht. Wel meer, maar gezonde dingen, zoals brood enzo. Ik heb ook in 5 dagen tijd een buikje gekregen. Vorige week vrijdag paste ik mijn broek gewoon aan, een maandag werd ik er helemaal sjaggie van. Nu is mijn buik eruit 'geplopt' en ook niet meer zo spekkie..
Ik ben erg blij dat ik niet de enige ben, ik ben dan ook blij dat er mensen reageren! Het ene moment zit je gewoon niet zo lekker in je vel, in ieder geval daar heb ik last van. En dan voel ik me dik en dan sta ik voor de kast kleren te passen en voel me...tja .. een olifant! Er is zelfs een positiebroek die ik losser wilde doen (elastiek) blijkt dat die niet losser kan..