Zit net heerlijke hete soep naar binnen te werken en vraag me ineens af of de beeb iets merkt van juist heel heet en koud eten? Mischien stomme vraag
Je baby heeft een heel eigen bloedsomloop en zit lekker knus in je baarmoeder waar de temperatuurschommelingen niet op te merken zijn..
moet opeens denken wat het zoontje van mijn vriendin zei toen ik zw was van mijn dochter: jij drinkt nu wel hete thee, maar hoe zit dat nou met de baby? Wat een scheet he haha erg bezorgt. jessica
Hier zijne r 2 kleuters die steeds weer vragen wanneer het eten dat ik op dat moment aan het eten ben, bij de baby geraakt en hoƩ dat nu in z'n werk zit... De gynae mag het uitleggen En ook steeds weer "mama? Kan dat pikante geen kwaad voor de baby? En gaan z'n tandjes niet slecht worden van al die zoete dingen? En lust hij dit of dat wel of niet?"
als de baby er wel last van krijgt,verneem je dat snel genoed. mijn mannetje maakt altijd heerlijke kip sate,maar dat vind de kleine meid dus echt niet lekker. dan gaat ze me net zo lang pijn doen,tot dat ik stop met eten. ze doet dit met al het scherp eten. dus ik denk zeker wel,dat ze er iets van mee krijgen en ook een eigen smaakje ontwikkelen. maar dat is mijn mening. maar met warme thee of koffie doet ze dit niet.