Vriend Pfeiffer en ik zwanger....

Discussie in 'Gezondheid' gestart door kindje, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kindje

kindje Lid

31 jul 2008
    44
    0
    0
    Hoi hoi,

Sinds een paar dagen weten we dat mijn vriend 'acute' Pfeiffer heeft, dat wil zeggen dat hij het op dit moment heeft... Ik weet niet of ik ooit Pfeiffer heb gehad en zou het dus zo maar kunnen over krijgen.

Op internet las ik allerlei akelige berichten dat Pfeiffer bij een zwangere vrouw aangeboren afwijkingen bij het kindje kan veroorzaken. Ik heb de huisarts van mijn vriend gesproken en de assistente van de gynaecoloog (zij heeft overlegd met de gynaecoloog) en beiden zeggen dat het geen kwaad kan :(.... Maar echt gerustgesteld ben ik eerlijk gezegd niet.

Heeft iemand ervaring hiermee?

Alvast erg bedankt!!

Kindje

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Volgens mij kan het idd geen kwaad....
    Collega van mij heeft het zelf ook gehad tijdens de zwangerschap en kindje heeft niks gekregen ervan!

3. flip

flip Actief lid

10 jun 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van Pfeiffer is me niets bekend. Van CMV, dat er erg op lijkt, weet ik wel dat je geen eerste infectie door moet maken tijdens de zwangerschap. Je vriend zou zich daar dus nog even op moeten laten prikken!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Als je je zelf gerust wil stellen vraag je toch om een bloedtest...dan kunnen ze zien of je afweerstoffen heb...zo ja...dan heb je het al gehad...

Deel Deze Pagina