Zoals het er nu voorstaat willen wij graag volgend jaar (2012 haha) voor een 2e gaan proberen. Nu vind ik het fijn als ik namen langere tijd kan laten bezinken, omdat je ze toch voor de rest van het leven van je kindje mee geeft. Nu willen we graag een apartere naam voor een 2e kindje, maar niet geknutseld. Voor een meisje is dit ons zelf al gelukt,maar voor een jongen vinden we tot nu toe niets wat ons aanspreekt... We vinden namen mooi met een zachte/lieve klank zoals Milan ook is. Zelf hebben we al wel wat namen gehad maar toch zijn deze het net allemaal niet... Voorbeeldjes hiervan zijn: Ilay en Noan voor een jongen Ik ben zeer benieuwd of jullie misschien bijzondere namen hebben voor ons!
Wat leuk!! Milan een geweldige naam!! Ik weet niet of ik zo goed ben in aparte namen, maar ik zal mijn excel bestand namen voor je raadplegen Adrian Arthur Bastijn Boaz Brent Ben/ Benjamin Bruce Christian Collin Connor Daniël Damiën/ Damian Etiënne Emille Elias Florian Fabian Finn Gabriël Gideon Hugo Hilbert Jonathan Jesse Joost Julian/ Julean Justin/ Justus/ Julius Levi Lucas/ Luuk/ Luciën Marnix Max/ Maximillian Nathan/ Nathaniël Oliver /Olivier Philip Ralph Rick Remy Sam/ Sem/ Samuël Silvijn Sebastian/ Sebastiaan Seth Silas Sil/ Syl/ Silvester/ Sylvester Stan Stijn Thijmen Thomas/ Tom/ Thom Tobias/ Toby Tijl Tristan Vince/ Vincent Vico Wessel Wietse William/ Willem Wouter Xavier (uitspraak Ksavjee) PFOE wat een lijst Mijn favoriet bij Milan is denk ik Nathan
Ik snap helemaal wat je bedoelt met dat je namen graag langere tijd laat bezinken. Daarom zijn wij ook al helemaal aan het nadenken. Ben niet zo goed in aparte namen, maar hier even mijn inspi. Milan en... Noam Roan Boaz Ravi Xavi Tobian Rubian Yoram Jorik/Yorick Manuel Samuel Tycho Lucien Jurrien Troy Boyd Riley Stijn Merijn Pepijn Robin Ronan Ralf/Ralph Vince Noud Silvijn vind ik inderdaad ook leuk bij Milan.
En precies, ondanks dat het nog niet zover is wil ik er straks wel zeker van zijn dat dit DE naam is voor ons kleintje indien het ons wederom gegeven mag zijn...
Of twee keer een -an klank irritant is, is denk ik voor iedereen verschillend. De een houdt er juist van als namen eenzelfde klank hebben, de ander zou hier nooit voor kiezen. Ik persoonlijk vind het wel kunnen. Yorick vind ik ook mooi. Mijn man heet Jorik, maar ik dacht wel dat jij het geschreven als Yorick mooier zou vinden.
Milan & Timo Milan & Isha Milan & Jonan Milan & Noah Milan & Luca Milan & Nino Milan & Tibbe Milan & Jorrijn Milan & Noury Milan & Jelte Milan & Josse Milan & Nanne Milan & Jurrian Milan & Ichi Milan & Quirijn Milan & Tije / Thije Milan & Dorian Milan & Julias Milan & Rowen / Rowin / Rowyn Milan & Isaiah Milan & Marly / Marley Milan & Sem Milan & Jorian Milan & Lancelot Milan & Cristijn / Kristijn / Christijn Milan & Tobi / Toby Milan & Olaf Milan & Turias / Thurias Milan & Joeri / Yoeri / Jouri / Youri Milan & Jilias / Jylias Milan & Olivier Milan & Severijn Milan & Leander Milan & Marlijn Milan & Jorias Milan & Roben Milan & Floris Milan & Silvander Milan & Tibo / Tybo Milan & Flinn / Flynn Milan & Joas / Joaz
Onze favoriet is ILIAS (ik zag dat je Elias op de lijst had, maar ik vind Ilias persoonlijk nog mooier ), andere ideeen voor een jongen: Amos Dario Remzi Evander / Evandro Dimas Efraim Ezra Immanuel / Emmanuel Isaiah Mason Jason Celso Dante Danilo Giorgio Domani Fabian Eneas Giray Idris Jonathan Ismael Joachim Zimri Sezgin Saim Lysander / Lisandro Yosun Emre Isidro Iskender Kenzo Kenyon Jaxon (Jackson) Kyros Masum Ravi / Rafi Mikay / Mykai Neo Miro / Mirco / Mirko Metin (mètin) Necati (nèdjatie) Cengiz (djèn-giz) Cem (djem) Can (djan) Nuri Nunzio (noen-dzio) Taddeo / Tadeo (klemtoon op de e) (taddeejo) Suat Tolgay Turgay Timur (timoer) Kaya Mirza Sinan Vasco Tullio (toe-lio) Gazi Rafet Zeki Mesut ... Ik ben benieuwd naar jullie favoriete namen! Succes!