Nope ga je zeker niet doen maandag echo he spannend!!!!! laat j me weten hoe en wat dan stuur ik het meteen op
Hihi is goed, laat het zsm na de echo weten!! Vind het heel lief van je! Ben nu trouwens echt heel blij dat ik eerlijk ben geweest tegen beide potentiele werkgevers. Als ze niet zo lief voor zwangeren zijn, dan liever direct duidelijkheid ipv in mijn verlof laten weten dat mn contract niet verlengd gaat worden (het 1e contract zou namelijk tot 1 juli zijn)
Het mooiste is nog wel dat bedrijf 1 je eigen eerste keuze ook was qua werk en verdiensten nu hopen op een goede zwangerschap zonder kwaaltjes zodat je niet eerder uitvalt dan echt noodzakelijk en dan komt dat vaste contract ero ok vast wel
Ja idd!! Mijn droomplaatje is tot 4 weken voor werpdatum werken en dan extra lang verlof na de bevalling!! Ben ook nog eens mooi midden zomer uitgerekend dus mn 33 (!!) vakantiedagen die ik in 2011 zal gaan hebben daar direct achteraan plakken en dan heerlijk genieten van Maartjebeebje Maar als ik met 6 weken voor werpdatum plat moet doe ik dat wel hoor
Maartje, zou idd, indien mogelijk, zolang mogelijk proberen door te werken. Het is zoooooooooooo fijn om na de geboorte tijd door te brengen met je kleintje!! En je wil daarna echt NOOIT meer werken, kan ik je vertellen (ik wil nog steeds niet naar mn werk maar heb er toch aan moeten geloven)
Amen ik heb na Mathijs zijn geboorte thuis gezeten tot einde zwangerschapsverlof van de tweeling ivm BI natuurlijk maar ik wilde echt ook niet meer aan het werk hoor.. Nu moest ik wel weer omdat alles nu goed gaat met mezelf... maar pfff soms heb ik het echt wel heel zwaar hoor qua gevoelens dan he... dat ik er niet genoeg ben etc....wat natuurlijk niet zo is maar ik het wel zo voel... daarom geniet ervan meis..
Ik zei het toevallig vanavond nog tegen mijn moeder. Was bij mij op bezoek en Sophie was zo gezellig aan het lachen en gieren... Bedacht me toen dat ik helemaal niet wil werken morgen en dat 'gezeik' van patienten moet aanhoren. Sophie zeurt natuurlijk nooit hahahaha