Lieve lezers, 5 dagen.geleden heb ik een teat gedaan, 3 dagen voor NOD. T werd een enorme tuurstreep die pas na een.goed uur donkerder werd. Dit met ochtendurine Vandaag , 2 dagen voor nod,heb ik met middagurine gedaan en hoewel de tesr vrijwel gelijk positief uitsloeg heb ik.niet het gevoel dat hij veel.donkerder is geworden. Hebben.jullie hier ervaring mee? In de bijlage de testen van vandaag.
Dan snap ik je berichtje ook niet helemaal! Zit je nu dan 2 dagen na NOD? En kan je dan alle testjes in volgorde onder elkaar zetten en dan een foto maken? Dan kan je beter vergelijken
Bedoel je vandaag 2 dagen NA NOD? Want anders klopt er iets niet. Heb je een foto van 2 testen van zelfde merk onder elkaar?
Ohjaa, weer supersuf van mij, zie de verwarring. Sorry Ik heb de test van dinsdag, 3 dagen VOOR Nod niet meer. Wel een foto, zie foto in bijlage met maar 1 test. Deze is.met ochtend urinw gedaan De twee testen van vandaag zijn 2 dagen NA nod, zie foto in.bijlage met daarop twee testen .deze Zijn met middagurine gedaan
Sorry. Voel.mij echt n digibeet. Maar ben nieuw op dit forum en weet nog niet hoe alles werkt, sorry!!
Ik zou morgen met ochtend urine testen en dan kijken hoe donker die word. Even paar dagen door testen of t goed oploopt. Kan je eisprong later geweest zijn?
@Mamavanst mijn ervaring met de kruidvat op dit moment is dat ze op/rond nod nog geen knalstreep geven. Action was hier wel duidelijker maar op nod nog geen knaller paar dagen later wel. Dit terwijl de waarde in mijn bloed op nod wel 171 was. Als je op mijn naam klikt en dan op geloof ik berichten of mijn berichtje opzoekt in dit forum onderdeel kun je mijn testen zien van 12 dpo tot 19 dpo (14 dpo was hier nod). Als je om de 2 dagen test zal je een duidelijke oploop zien verwacht ik.
Hier een update. De testen blijven vaag. Heb gisteren, 4 dagen overtijd, een bloedtest laten doen. Vandaag de uitslag: 91. Volgens de huisarts helemaal prima voor de duur. Hij zegt dat hcg bij sommige vrouwen niet altijd vol in de urine komt. Vandaar de dubieuze testen.
Wat fijn dat je een bloedtest hebt laten doen en dat deze goed was! Heb je nog getest verder? Wel fijn dat je een verklaring hebt waardoor testen licht kunnen blijven. Want ik kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt als testen niet goed oplopen. Ik duim voor een goede zwangerschap!
Dank je wel! Ik heb vanmiddag weer n test gedaan. Een heel stuk donkerder dan eerst! Een vriendin vertelde dat ze nóg een bloedtest had laten doen om het verloop te bekijken. Ga ik niet doen. Ik.geloof het wel. Waarschijnlijk hebben we over twee weken de intake bij de gynaecoloog. Dat kan ik nog wel afwachten