HELLLLLP

Discussion in 'Zwanger worden' started by dromertje, Jan 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Nou Allemaal,

Het volgende, vanochtend deed ik een test, ( matcare ultra)
    Na deze heb ik hem even laten liggen en ben mijn kleren aan gaan trekken, toen ik terug kwam( 5 min later) zag ik toch echt een roze streepje! Wel heel licht, maar goed te zien, dat vond mijn man ook. (morgen moet ik trouwens ongesteld worden). Nu heb ik vanmiddag een predictor gekocht en een digitale van clear blue, en die zijn allemaal negatief!

Ik snap er niets meer van! Ben ik nu niet zwanger? :(

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    De meeste testen moet je binnen 1 of 2 minuten aflezen. Alles daarna mag niet meer geldig beschouwt worden. Ik zou over een aantal dagen (na je NOD) nog eens testen.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Dromertje,

Misschien heb je 's middags negatief getest omdat je tussentijds nog hebt geplast? 'S morgens is je urine natuurlijk het meest geconcentreerd.

Ik hoop voor je dat de 1e test je niet voor de gek heeft gehouden en probeer het morgen of overmogen nog eens zou ik zeggen, hopelijk is die dan duidelijk positief!

Heeeel veeeeel succes in ieder geval!

4. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    ik weet niet of de eerste test geldig was,meestal zijn ze niet meer geldig met 10 min,ik weet niet hoe het zit met 5 min.
    anders doe over 1/2 dagen nog eens een test.
    ik duim voor je!

groetjes mounia

5. pechvogel

pechvogel Actief lid

Mar 15, 2007
    335
    0
    0
    De Matcare Ultra is een zeer gevoelige test. Deze zou eerder positief moeten testen dan andere testen (daarom ook Ultra). Ik heb geen ervaring met deze test. Maar als deze test doet, wat hij beweert te doen, dan test je bij de Matcare Ultra eerder positief. Het zou dus goed kunnen dat de andere testen nog negatief zijn. Die testen hebben meer HCG nodig. Volgens mij is het aflezen van een test binnen 5 minuten goed hoor! Het is alleen nog heeeeeel pril. Het kan nog alle kanten op, maar het begin is er in ieder geval.

Veel succes met wachten. Probeer inderdaad over 2 dagen de digitale CB nog een keer. Bij mij testen de Predictor altijd pas heel laat positief. Deze is echter vernieuwd, dus ik weet niet hoe het daar nu mee zit, maar deze zou ik nog niet over twee dagen doen. De CB was toch altijd gevoeliger.

Succes, Pechvogel

6. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Oke Dames,

Dankje voor jullie reacties, ik heb het plaatje maar even in mijn album gezet, ben benieuwd naar jullie mening hierover!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    zie inderdaad een streepje!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zie een hele duidelijke streep!

9. dromertje

dromertje Actief lid

Apr 18, 2007
    246
    0
    0
    Kan dit geen indroog streepje zijn?

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dromertje, dat durf ik niet te zeggen ik heb niet veel verstand van testen en binnen welke tijd je een indroog lijntje ziet?

Kan me alleen niet voorstellen dat dat al zou gebeuren na 5 minuutjes?!

Lijkt me erg moelijk maar wacht nog even af en dan nogmaals testen en 'm niet uit het oog verliezen!

11. Kmbly

Kmbly Actief lid

Jul 4, 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    nee hoor , ik doe alvast een voorzichtige felicitatie, de ultra matcare mag je na een half uur niet meer aflezen .. staat in de gebruiksaanwijzing!
    En hij heeft zoals er al gezegt word , dat hij gevoeliger is met HCG..

Dus ik durf je al voorzichtig te feliciteren!

12. bouchere

bouchere Niet meer actief

hoi hoi,
    ik zie toch ook echt een streepje staan hoor meis,
    dus........gefeliciteerd
    zou ik zeggen

13. esther 7

esther 7 Bekend lid

Jan 18, 2007
    628
    0
    0
    jaja gefeliciteerd ik vind m duidelijk.

liefs

14. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Ook ik zie hem duidelijk ;)
    Over 2 dagen anders nogmaals even testen met ochtendurine voor alle zekerheid, dan moet de streep duidelijker zijn hoor :)

15. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Bij de meeste testen moet je drie minuten wachten tot je wat kunt zien en je mag dan na tien of vijftien minuten, dat ligt aan de test, niet meer aflezen. Kijk even goed in de gebruiksaanwijzing. Ik zou morgen even opnieuw testen. Als je echt maar vijf minuten hebt gewacht kan het zo maar zijn dat je wel zwanger bent.
    Heb je de eerste test met ochtendurine gedaan? Dan zou het daar door kunnen komen dat de andere testen negatief zijn. Omdat je morgen ongesteld moet worden, en je zou zwanger zijn, is je HCG nog heel laag. Dus morgen met ochtendurine weer testen zou ik zeggen.

En succes ermee!

Groetjes Zonnebloem

16. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Ok, herstel. Ik zie ook echt een streep, ik denk dat je zwanger bent!
    Gefeliciteerd!

Groetjes Zonnebloem

17. Niet meer actief

Bij MatCare komt het resultaat binnen 3 minuten en tot 10 minuten mag je aflezen..
    Dus mag het inprincipe nog aflezen..

Maarja omdat MatCare gevoeliger is dan die andere 2..
    Kan ze beter nog even een paar dagen wachten..

18. Niet meer actief

Ik zie trouwens ook een streep..
    Denk dus wel dat je zwanger bent en nog echt pril is..
    Misschien morgen of overmorgen met een kruidvat test te testen, die zijn ook gevoeliger dan CB en helemaal dan Predictor:)

Succes, duim voor je!

19. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik zie ook duidelijk een streep. Voor de zekerheid zou ik morgenvroeg nog eens testen als ik jou was.
    Maar alvast gefeliciterd ;)

20. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Duidelijk te zien hoor! Voorzichtige felicitatie ;)

Share This Page