Hellllp nieuwe telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 25 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik betaal voor mijn telefoon bij mijn abonnement uiteindelijk net zoveel als dat ik hem los gekocht zou hebben. En als je onder een bepaald bedrag blijft wat je aan de telefoon betaald heb je geen BKR registratie. Ik heb deze keer een deel van de telefoon al betaald omdat ik mijn abonnement anders te duur zou vinden. Mijn oude telefoon kon nog prima een tijdje mee maar ik heb een kind dat naar het vo gaat en een fatsoenlijke telefoon nodig heeft. Ik heb dus een nieuwe gekozen en kind krijgt mijn oude, nog prima werkende telefoon. Ik denk dat veel ouders juist daarom een nieuwe kiezen, zodat de oude doorgeschoven kan worden ipv met regelmaat een nieuwe te moeten kopen voor zichzelf of kind.

@ts, ik heb zelf nu een a70. Wat groter dan ik gewend was maar ik vind het een fijn ding. Ik ben eerst veel reviews gaan lezen omdat ik twijfelde tussen deze en een wat goedkoper exemplaar, volgens mij de a50. Er stonden wel wat minpunten natuurlijk maar die herken ik zelf niet. De a70 had een met wat betere camera en daarom voor deze gekozen.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb daarom overgestapt naar Sony, heb de xz1 compact. Is bijna even groot als de s4 mini, wel iets dikker en zwaarder, en heel ietsjes langer. Maar de prijs kwaliteit verhouding is echt heel goed vind ik. Verder werkt het in principe hetzelfde als Samsung en alle andere Android toestellen.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Met die tip kwam mijn zusje ook. Die had hetzelfde probleem en kwam dus hier op uit.

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Mbt lichte en compactere telefoons, ik heb net een Samsung s10e besteld. Heel licht in vergelijking met andere telefoons

Deel Deze Pagina