Wat is leuk om te tracteren op het kdv als mijn zoontje straks jarig is (1 jaar)?? Er zitten kindjes van 0 t/m 1,5 jaar in de groep van mijn zoontje. Tijd om eens over na te denken want de tijd gaat zo snel... Ik had al een keer iets leuks gezien om van mandarijnen Nemo visjes te maken. Dat zag er zo lief uit!! Maar heeft iemand anders nog leuke ideeën voor me, of wat heb je zelf gedaan?
een vriendin van mij heeft bij de plaatselijke bakker krentenbollen in de vorm van een 1 laten maken, strikje erom met een kaartje en KLAAR!!! Lekker en leuk! Gr Elza
ik heb voor mijn zoon een egel ( eigenlijk meer een muis geworden hahaha ) gemaakt met satestokjes met kaas gehaktballetjes rookworst en komkommer. daarbij ook pakjes appelsap voor de kindjes, de kaas heb ik in plakken gesneden en daar hartjes uit gesneden
Ik had voor mijn kinderen badeendjes met een ballon eraan (niet opgeblazen, dan hadden ze thuis nog wat). Verder een kaartje met fotootje van mijn kindje zodat de andere ouders wisten van wie het kwam (zo leer ik zelf ook de namen van de kinderen op het kdv) Op die babygroepen zitten in verhouding veel kindjes die nog niets eten/drinken en dan vond ik eetbare/drinkbare traktaties een beetje zonde. Bovendien eten ze bij ons op het kdv de traktatie eigenlijk nooit direct op; we krijgen het mee naar huis. Badeendjes haal ik altijd bij de Action; daar kost het haast niets.
heeeee wat ziet dat er mooi uit! Creabea zeg! ps ik vind het trouwens ook meer een muis lijken dan een egel haha... maar wel een hele feestelijke muis! Leuk! De krentebollen vind ik ook een erg origineel idee in de vorm van een 1.
Badeendje of zoiets is ook wel leuk omdat ze idd alles nog niet mogen eten. Dat kaartje met foto doe ik er ook wel bij. Thx
Ik heb uitdeelboekjes van dikkie dik gekocht. Dit in cellofaan gedaan, pakje nijntjekoekjes erin strikje en kaartje er om en kaar. Hadden ze iets om mee naar huis te nemen en iets om meteen op te eten! Uitdeelboekjes zijn kleine kartonnenboekjes!
oh, die badeendjes vind ik een goede! de kindjes op zoon's groep zijn max 1 jaar oud, dan gaan ze door naar de volgende groep. dus hij zal de oudste zijn als hij verjaardag viert! iets eetbaars vind ik dan idd geen optie.. we krijgen nu wel eens wat mee van kindjes die jarig zijn, en dat is tot nu toe idd iets van snoep geweest, wat wij dan uiteindelijk oppeuzelen. zat ook al naar die uitdeelboekjes te kijken, maar daar moet je er wel erg veel van kopen in 1 keer (zitten maar 8 kindjes op zijn groep, waaronder hijzelf natuurlijk), en die boekjes gaan per 16 geloof ik.
Hey,das een leuk idee....het duurt hier nog even hoor,maar ik werk in een bakkerij,en dan zet ik op de 1 een badeendje wat ik met een lintje vastknoop. Daar een kaartje aan met zijn foto erop en klaar is moeders
Uitdeelboekjes gaan idd per 16. In ieder geval die van Dikkie Dik. Je hebt ze ook van anderen en daar zitten minder in. Ik heb een aantal kindjes die op de verjaardag van ons zoontje waren ook zo een setje meegegeven en de andere boekjes is hij zelf helemaal weg van! Dus hier kwamen de overige wel van pas!
Ik had een plakje ontbijtkoek en een mandarijntje en een fluitje wat uitrolt als je er op blaast. Voor de juffen ook een mandarijntje en een heel schattig klein kaarsje van een beertje met een hartje in zijn armen. Alles verpakt in cellofaan, met lintjes erom en een kaartje met Sven is 1 jaar, hoera!!
Bij ons op het KDV doen ze wel eens bellen blazen voor de baby's, die vinden het prachtig. Ik ben van plan om voor Nick's verjaardag straks een bellenblaas met een pakje knijpfruit uitdelen. Hij zit ook in een groep van 0-1 maar volgens mij zit er maar 1 heel kleintje bij hem.