Ik wil me voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by Drieka, Apr 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben Drieka 31 jaar en heb een lieve vriend Frank 33 jaar, we zijn bijna 2 jaar samen en wonen al bijna 1 jaar samen, we hebben nu besloten om te proberen zwanger te worden omdat we beiden gek op kinderen zijn.
    Ik ben afgelopen zaterdag met de pil gestopt en ben vanaf gisteren ongesteld geworden, dit is natuurlijk niet echt de eisprong maar alleen het baarmoederslijmvlies wat afgebroken wordt aangezien ik jaren de pil aan een stuk heb doorgeslikt, dus het is nu spannend wanneer ik echt de eisprong ga krijgen.

Een zwangerschap willen we heel erg graag maar zal voor mij erg zwaar worden aangezien ik 3 hernia's, 7 versleten wervels en fibromyalgie heb, ik slik 3 keren per dag morfine om de dag door te komen.
    We hebben natuurlijk al een gesprek met de arts gehad en ik mag de morfine tot de 8ste maand slikken en is niet schadelijk voor het ongeboren kindje waar we heel erg blij om zijn anders zou ik de hele dag plat liggen en dat zie ik niet zitten.

Het liefste willen we natuurlijk direct zwanger worden maar we weten ook dat we geduld moeten hebben en dat het een hele tijd kan duren, maar wachten is moeilijk haha.

Ik heb me hier ingeschreven omdat het me leuk lijkt om ervaringen te delen (niet dat ik er veel heb) en om dingen te leren aangezien het helemaal nieuw voor ons beiden is.

Ik hoop op een gezellige en leerzame tijd hier.

Groetjes Drieka

2. Reb

Reb Niet meer actief

Welkom hier en succes met zwanger worden!

Share This Page