as zaterdag hebben wij een afspraak voor een fotoshoot. nu vind ik het heel moeilijk wat ik aan moet trekken en moet ik ook extra setjes kleding mee nemen? alle tips zijn welkom
Leuk! Wij hebben een fotoshoot gedaan met 36 weken en ik had zelf idd van alles meegenomen aan verschillende setjes kleding en wat attributen. O.a. basic witte en zwarte lingerie, met zwarte en witte hemdjes en stretchbroek, een stoere spijkerbroek (kon nog net in mijn oude broek met de knoop los) een zwart kort wikkeltopje voor boven een blote buik. Mijn man had ook zwarte broek en shirt en stoere spijkerbroek mee. Verder had ik een mini paar schoentjes meegenomen en mooie zijdeachtige tule doeken. Ook vond onze fotografe het fijn als ik van te voren al foto's van internet bij elkaar zocht die een beetje onze smaak waren, als voorbeeld. Je kunt op internet genoeg ideeen opdoen. Let wel op dat je tijdens de shoot voldoende rust neemt en niet te lang hoeft te staan! Ik ben daardoor flauw gevallen en dat kwam mijn mooie zwangerschapsblos niet ten goede... . Gelukkig mochten we later eens terugkomen voor de resterende foto's. Geniet ervan!!
wat een mooie foto's siets! wij willen ook een shoot laten doen. Hadden een cadeaubon gehad hiervoor maar nu blijkt dat die fotograaf helemaal geen studio heeft en aan andere kant vh land zit....hebben we niks aan dus...
Ben toevallig zelf fotograaf. Het is ook een beetje wat je uit wilt stralen op de foto. Alles kan. Mooi in het wit, juist zwart, of misschien heel kleurrijk. Wel raad ik vaak aan vooraf geen strakke bh's of andere dingen die iets achter kunnen laten wat zichtbaar is op de foto. Helemaal als je eventueel met blote buik op de foto wilt. Maarre, kun je het eventueel de fotograaf ook vragen? Want als het goed is heeft hij/zij ook genoeg adviezen en ideeën.
Hoi Tuttie, ik ga ook binnenkort voor een fotoshoot. Mijn fotograaf heeft een mail gestuurd met tips. De belangrijkste vond ik dat je voor evt blote buik foto's moet zorgen dat je die dag geen kleding aan doet die strepen kan achterlaten! Verder witte en zwarte kleding en als je weet wat t wordt iets in die kleur. Of gewoon een mooie neutrale kleur. Lekker een hele boel setjes mee nemen. Vaak hebben ze ook nog leuke attributen(lintjes, muisjes ed) om te gebruiken bij de foto's. Veel plezier en denk aan de strepen!! Groetjes Wiety
ik zou als ik jou was ook minimaal één foto laten maken als je een wit t-thirt of truitje aan hebt. En dan een foto van de voorkant. Dit is leuk omdat je de foto later (als je de foto als bestand kan krijgen van de fotograaf) kan bewerken op de pc. Je kunt er dan bv teksten of plaatjes opzetten (als je een beetje handig bent met de pc)
vaak heeft de fotograaf zijn ideeën en zijn stijl dus even aan de fotograaf vragen wat je allemaal mee moet nemen