Sinds een tijdje lees ik mee op deze site. Via google kom ik er namelijk nogal vaak op uit als ik zwanger en verschijnselen o.i.d. intyp . Heb al wat berichtjes geplaatst maar zal me ook hier even voorstellen. Ik weet niet of er meer van jullie zijn die in hetzelfde schuitje zitten, maar ik en mijn vriend hebben geen zwangerschap gepland. Ik was aan de pil en heb een te lange stopweek gehad en vrijwel direct kreeg ik allerlei zwangerschapssymptomen (please body don't be messing with me! ). Bij de huisarts geweest en die zegt dat ik niet kan weten wanneer mijn eisprong is geweest omdat je tijdens de pil in je stopweek een ontrekkingsbloeding hebt en geen echte ongi. . Ik moet dus zekerheidshalve lang wachten en het hebben van de symptomen.. dit zijn ze: -Raar soort hol gevoel hoog in mijn buik na de sex dat wel drie dagen duurde, de week erna weer. Was daarbij ook continu vaag misselijk met name in de middag en de avond en bij honger en na het eten; - Vollere, strakkere en al anderhalve week pijnlijke borsten. Afwisselend in het geheel pijnlijk en dan weer superzacht; -Opgeblazen gevoel, opgezette buik. Na eten gevoel alsof ik mezelf helemaal had volgepropt wat niet zo was. Nu minder opgezette buik maar onderin meer drukkend gevoel; -Steekjes in blaas na plassen en ook voor number 2 ; -Stemmingswisselingen, emotioneel; -Pijn in onderrug; -Opvallend 'zachte' liezen en schouderbanden; -Krampjes door mijn hele lijf; -Helder vochtverlies twee dagen; -Gezwollen schaamlippen (haha, klinkt gênant maar viel me ineens op); -Heerlijk loom gevoel. Wat zou er aan de hand zijn ? De tijd zal het uitwijzen.. Ik vind het heel leuk om jullie berichtjes te lezen en reacties te krijgen, echt super! Stel je voor.. wat hadden we zonder internet gemoeten!?! Lucky us ! _________________ liefs nata
Welkom... En ik zou gewoon even afwachten en dan een testje ertegenaan gooien! Dat is de enige manier om er zelf achter te komen of je zwanger bent! Succes!
Thanks! Al getest maar moet meer geduld hebben.. zucht. Woensdag over een week is de test bij de huisarts. Spannend! En bang dat ik toch niet zwanger ben.. pff. Ook al was het niet gepland.. ik heb nu het zwangergevoel te pakken en wil het niet meer kwijt! Laat het geschenkje maar komen, ik zou heel dankbaar zijn!
Raar he dat je er op zo'n manier achter komt dat je dat eigenlijk wil. Dat hoor je wel vaker. Het is echter inderdaad maar afwachten (sorry vreselijk vervelend maar waar). Je lichaam kan soms zo raar in elkaar zitten. Maar ik zal voor je duimen hoor...
Gek is dat he, zo ben er er niet mee bezig en zo neemt t je helemaal over laat je de uitslag van de test weten?
Hi Harmless, ja precies wat je zegt: raar om er zo achter te komen dat ik dat wil! Het is ook zo lekker om mee bezig te zijn, inderdaad, Bapsie. Ik laat zeker weten wat de uitslag van de test is! Jij kan ook de 31e testen zie ik?
Hoi hoi Welkom en veel klets en leesplezier toegewenst. Veel succes met afwachten van het testen spannenddd! Liefs wolly