Hellow! ik ben sinds januari gestopt met de pil, omdat mijn kinderwens te vurig was én we besloten om ermee te beginnen. Nu, ik krijg steeds te horen van vrienden dat je teveel erover moet nadenken o.a. "Is het zover?", "Goh, bijna mijn eisprong..." of het lukt niet. Maar toch denk je er steeds aan, elke keer wanneer je cyclus eindigd. Heeft er iemand nuttige tips? Groetjes Annelies
Hoi, Welkom meid.. Je bent er denk ik altijd wel een beetje mee bezig. Gewoon lekker klussen.. Succes!
Hey bedankt voor jullie aanmoedigingen allemaal! ik zie dat er velen van jullie al een wondertje op de wereld hebben gezet. Hoe lang hebben jullie eigenlijk moeten wachten vóór jullie zwanger werden? greetez from Belgium!
welkom hierzo en suc6, denk dat je hier veel info kan vinden op veel van je vragen en anders vragen staat vrij hier liefs deesje
Hoi, fijn om een Belgje aan te treffen. Ik heb in januari mijn laatste pil genomen, en nu elke maand spannend afwachten. Heb al 2 kindjes, maar was telkens een "ongelukje" , nam toen de pil, dus ik heb ook totaal geen idee, hoelang het gaat duren voor ik zwanger ben. dikke knuffel Veronique
Hoi, welkom! Vind het ook wel leuk om hier iemand uit ons belgenlandje tegen te komen. Veel plezier hier!
Hoi hoi veel succes k was een jaar gestopt met de pil en toen k erachter kwam op valentijsdag was k al 8 weken zwanger ben gewoon ongesteld geweest k merkte alleen dat k veel moe was en m'n vriend zei het steeds van volgens mij ben je zwanger en ja hoor het was zover groetjes marline