Hallo, Ik ben Diane en ik ben bijna 24 jaar. Mijn vriend en ik wonen nu in December 2 jaar samen en hebben nu sinds een jaar een koopwoning. Afgelopen mei vroeg mijn vriend of ik alsjeblieft met de pil wilde stoppen en of ik de moeder van zijn (ons) kindje wilde worden. Daar schrok ik heel erg van, omdat het al een tijdje bij mij speelde dat ik graag kinderen wilde, alleen was hij er nog niet aan toe, wat heel begrijpelijk is. Die avond ben ik gelijk met de pil gestopt. Aan het eind van die week voelde ik erge pijn in de onderbuik en toen zei een vriendin dat ik maar eens een test moest gaan doen. Eerder die week had ik er al 1 gedaan, dus dacht dat er nu ook niets aan de hand was. Het tegendeel bleek waar en zij was ook de eerste die ik belde dat ik zwanger was, omdat alles me een beetje te snel ging, was ik natuurlijk helemaal door het dolle heen. Nu zitten we in Oktober en ben vorige week voor de 20 weken echo geweest en ben nu dus 5 maanden zwanger (22 weken) van een dochter. Dit is mijn verhaal en hoop een leuke tijd te hebben hier. Liefs.. Diane
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Van harte met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly