Er is zit een investeringsbedrijf achter wat het bedrijf beursgenoteerd wil maken en daarna voor dik geld verkopen. Ze hebben dus nooit genoeg klanten want er valt ontzettend veel te halen voor dit bedrijf. De promotie die ze nu doen is zo ontzettend duur, daar worden miljoenen in gepompt. En dat die agressievelingen zich ook in de zwangerboxen laten proppen, wat zijn ze toch geraffineerd. Overigens ga ik dus ook never zo'n zwangerbox aanvragen. Troep zit erin en emailspam als cadeau. No thanks, mogen ze dat pakje luiers lekker houden en koop ik het zelf wel.
On conmission sales only baantjes, toen ik hier vijf jaar geleden eerst kwam trapte ik er bijna zelf in om er voor te werken maar in die tijd verkochten we dit Victoria Jackson Cosmetics | Victoria Jackson Cosmetics De survival kit voor 30£ aan iedereen moest het verkocht worden.. Oudjes, ongeinteresseerde.. Ik kreeg 5 euro comissie per verkocht product en daar kreeg mijn "manager" ook nog commissie over terwijl die mij alleen aan het "motiveren" was om mensen lastig te vallen.. Ik kan dat moreel gewoon niet, IRL over de telefoon wat dan ook.. Ik hou er niet van om mensen lastig te vallen.. Sowieso leek het alsof iedereen hard aan de crack zat om stipt om 8 uur 's ochtends zo happy de peppie te zijn als bassie en adriaan vol zin om mensen heel de dag lastig te vallen in de hoop een redelijk dagloon bij elkaar te werken.. Ik hield dat nog geen 3 dagen vol... Ik had last van die hello fresh sukkeltjes in Tilburg en vervolgens hier terug thuis.. Die vent heeft me denk ik wel bijna een uur lastig gevallen maar kopen deed ik niet HAHAHA.. Nu staan er sukkeltjes van talk talk bij mijn lokale centrum en als ik dan niet heel hard begin te gillen DO NOT HARASS ME dan ontwijk ik ze gewoon.. Kom nou een jonge twintiger vragen of ze internet hebt, ben je dom ofzo!!! Ik vind het echt smakeloze kapitalisme waar ze een stel slaafjes voor in huren om het grote geld te maken en het zou echt verboden moeten worden.. Smerige praktijken, mensen opzadelen met troep dat ze niet nodig hebben, mensen in general gewoon lastig vallen.. Maar op een of andere manier specefiek zeggen "do not harass me" werkt altijd, op een of andere manier is dat echt de nadruk leggen op val mij niet lastig doe je dat wel dan begin je op een dun lijntje te lopen en die mensen hebben natuurlijk geen zin om hun commissie only baantje kwijt te raken want iemand klaagd hun aan voor lastig vallen al dan wel niet herhaaldelijk!
Hier in Utrecht kan je ook bijna niet om ze heen. Ben altijd de klos helaas. Wimpel ze wel snel af. Hier veel tweeverdieners en boven modale inkomens dus ik snap dat ze hier hun slag willen slaan
ha hier ook een Breda slachtoffer.. ze zijn hier dus gewoon heel actief begrijp ik ? Ik wordt er ook echt simpel van waar je maar komt staan ze te flyeren ze komen aan de deur en ik wordt echt iedere week wel een keer aangesproken. En met Nee geen interesse nemen ze geen genoegen... Heb al een aantal keer de discussie aangegaan terwijl ik dat normaal echt niet zo makkelijk doe, maar het helpt niet. Vind het ook zeker te deur en bovendien vind ik het heerlijk om zelf te bedenken wat we gaan eten ... haal wel iedere week een groente en fruit pakket bij de boer maar verzin daar mijn eigen recepten bij en bovendien betaal ik daar niet meer voor dan voor los fruit groente zelfs wat minder
O zwijg me van die talk talk kerels. Maar meestal zeg ik iets in de trant van dat heb ik al of ik ben al lid. Dat helpt vaak wel maar er zijn erbij die toch aandringen dat ze misschien nog iets voor me kunnen regelen. Toch maar onthouden dat ik dan don't harass me moet zeggen. Of van die types, staan dan overal verspreid door de stad. Iets voor kinderen, ontglipt me nu even wat. En natuurlijk als ze je met kinderen zien springen ze meteen op je af. Dan zeg ik altijd heb net aan je collega op de brug gegeven.
Ik liep gisteravond naar mijn moeder, toen ik een hele groep "koks" zag roken. Daar aangekomen zei ik al tegen haar, je denkt vast dat ik kaboutertjes zie ofzo, maar ik zag een hele groep rokende koks. Ze moest lachen en vertelde me dat die lui van hello fresh zijn. Nou dat valt nogal op in zo'n klein dorpje. Maar bij ons hoeven ze niet te komen, veel te duur en ze houden geen rekening met allergieën. Dus ik zal even 50,- voor 3 maaltijden ofzo neertellen en dan kan mijn dochter niet mee eten. Laat maar
Hier stond laatst een ontzettend lekker ding voor de deur met zon stomme koksmuts op... Ik moest verschrikkelijk lachen, hij keek me verbaast aan... heb je zon lekker bekkie en dan doe je zon lelijke muts op... hij deed hem snel af helaas kwam hij niet door mijn vragenvuur heen en deed hij aan het einde dat lelijke ding weer op en ging hij naar het volgende slachtoffer
Vreselijk asociaal inderdaad! Ik ben zelf heel tevreden over de box, maar hoor vaker verhalen over veel te opdringerige verkopers. Echt asociaal!
Ik ben juist heel tevreden over de Hello fresh box en zo heel duur vind ik het ook niet. Maar die opdringerigheid slaat nergens op, ik zou zeker een klacht indienen. Hier in de omgeving maken ze ook wel eens reclame maar als ik zeg dat ik geen interesse heb laten ze me verder ook met rust. Laatst zei ik dat ik al lid was, kreeg ik als antwoord: dat zegt iedereen! Haha!
Yess!! Werkt altijd, gaan ze snel sorry sorry zeggen en nemen ze al afstand, ik vind het maar prachtig!! Oh en in Utrecht nou je het zegt, daar kwam ik snel mee onderuit door te zeggen dat ik helemaal niet in Nederland woonde! Yassss!!
Die kortingskaartjes kunnen je kinderen trouwes leuk als 'pinpas' gebruiken bij winkeltje spelen, mocht je niet wete wat je ermee aan moet haha
en weet je wat die knappe vent verdient heeft aan jouw genoeg daarom zijn ze ook zo aggresief. hoe meer hun verkopen hoe meer hun verdienen. met bonussen die oplopen tot zon 300 e max dan moet je wel 20 van die pakketten aansmeren. boven op salaris daarom zijn die pakketten zo achtelijk duur
Ik vind ze ook vreselijk opdringerig. Laatst werd ik ook aangesproken. Dus ik verteld dat ik het concept ken maar geen behoefte heb opdat ik graag zelf naar de winkel ga om te zien wat ik koop. En met jonge kinderen vind ik het niet handig want die lusten echt niet alles wat er in die box zit. Toen kwam hij met een familie box. Daar zat zuurkool in. Nou dan rennen ze van schrik naar boven. Ik ben de enige die dat lust. Maar hij bleef maar doorgaan. Ik kan een account voor u aanmaken en dan zit je nergens aan vast. Hij was er helemaal klaar voor om het in te vullen. Dus nog maar eens gezegd dat ik er geen behoefte aan heb. Na 10 min viel het kwartje bij hem.
Ik kan inmiddels kwartetten met die butkaarten. En ik woon in Rdam en daar staan ze standaard bovenaan de Koopgoot bij de V&D. Nadat ik de eerste 23 keer netjes heb uitgelegd dat ik dolgelukkig was dat ik die troep weer heb opgezegd doe ik tegenwoordig maar gewoon alsof ik aan de telefoon zit. Als ze me dan ALSNOG aanspreken (wat sommigen doen, zo brutaal zijn ze), dan kijk ik ze wel zó vuil aan dat ze bijna terugdeinzen van angst
Ik ben fan van Hello Fresh Heerlijk eten, telkens weer een verrassing. Als ik alle ingredienten zou moeten kopen die in de box zitten, ben ik minstens zoveel kwijt. Heb al 3 vrienden overtuigd die inmiddels ook helemaal fan zijn Maar kan me voorstellen dat de marketing mensen gaat irriteren, je komt het overal tegen..
Hier ook gefrustreerd over die koksmutjes. Vorige keer stond er een hier een half uur te lullen over die boxen, en ik steeds maar zeggen ik heb geen interesse. Daarna mijn vriend geroepen en die heeft hem fijn uitgelegd dat wij het goed hebben met supermarkt spul. Je komt gewoon niet van ze af!
Ik herken het! Hier word je er ook ziek van en inderdaad ook nog een keer aan mijn deur. Dat moeten ze helemaal niet doen. Ik noem dat lastigvallen