Ik wil Hello Fresh graag proberen, maar ben bang dat het moeilijk stop te zetten is of dat ik daarna steeds spam krijg van ze Daarom de stap nog niet gezet.
Nee dat valt mee! Ik heb het jaar geleden stop gezet en 1x gebeld waarom en dat was het. Stop zetten was easy
Dat was eerder altijd moeilijk hoorde ik idd. Tegenwoordig kan je gewoon via de website inloggen en stopzetten
Wij hielden bij elke maaltijd best wel wat over. Bestelden altijd een 5-dagen box en daar konden we wel 7 dagen van eten (Hello Fresh). @Aegyo opzeggen is makkelijk, maar ik ben nog wel heel vaak door ze gebeld. Ik vond het eten over het algemeen lekker, makkelijk dat je idd niet hoeft te bedenken wat je wil eten en ook dat alles in de juiste hoeveelheden aanwezig is. Doordat je de recepten niet kent kost het idd wat meer tijd om het te bereiden, maar vond ik zelf niet storend. Tijdens zwangerschap van de jongste stop gezet omdat ik toen nogal wat voedselvoorkeur had, maar ook omdat de oudste weinig lekker vond op dat moment.
Wij hebbem zowel hello fresh als marley spoon. Ik kijk welke de lekkerste gerechten heeft en de andere pauzeer ik. We hebben afgelopen periode een paar maanden geen boxen besteld omdat we weer eens zin hadden in een gewone spaghetti bolnese ipv quinoa of orzo of linzen Morgen komt er weer een box van HF. Ik vind er wel relatief vaak vegetarische gerechten bijzitten, maakt t voor hun natuurlijk meer winstgevend. Porties zijn voor ons altijd ruim voldoende, van de pastaschotels kunnen wij meestal zelfs 2x eten. Maar mijn nicht haar man vindt t altijd te weinig...
Ik vind zo'n box voor onszelf onnodig en duur. Naar aanleiding van dit draadje ben ik nog eens de recepten van Hello Fresh gaan doorkijken. Ik vind het niet heel bijzonder of verrassend, gewoon oke eten waar naar mijn idee nog vrij veel zakjes voorgesneden groenten en kant en klare onderdelen bij zitten, en zeker niet iets waar ik 5-6 euro per persoon voor ga betalen. Met een beetje inkopen heb je, als je geen vis neemt, voor 5-6 euro dit eten voor het hele gezin. Misschien moet ik ook maar een maaltijdbox gaan uitgeven
Ook even de sites bekeken, Maar Hello Fresh valt al af. Wij eten geen vis. Maar ik heb een koemelk allergie, en vrees dat er in die gerechten veel room en andere melkproducten wordt gebruikt.
Soms kies ik inderdaad meer gerechten met vlees/vis omdat ik t dan wel de prijs naar vind. Gister de burger met piccalilly en groene peper gegeten. Was lekker!
Grappig om te lezen dat veel hier HF te weinig vlees vinden hebben. Ik heb t gestopt omdat ik te weinig vegetarische keuze heb Vond t daarnaast ook prijzig en de recepten vaak lang duren om klaar te maken. Stoppen was echt ontzettend simpel.
Wij hebben van PUURland, dit is regionaal en biologisch, wel alleen Arnhem en een paar dorpjes er om heen