Hello Fresh ervaring

Discussion in 'De lounge' started by siriel, Feb 14, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MDK

MDK Bekend lid

May 6, 2015
    644
    375
    63
    Female
    Hier een tijdje Hello Fresh gehad en nu alweer een hele tijd Marley Spoon. Ik vind t ideaal, wij eten nu veel gevarieerder en meer biologisch. Dat in combinatie met het thuisbezorgen en het niet zelf hoeven bedenken wat nu weer te eten, maakt dat ik het de prijs waard vind. Ook omdat wij met 2 volwassenen, een kleuter en een peuter van een portie voor 2 personen eten. Je kunt kiezen uit best wat verschillende gerechten en als t je een keer niet aanstaat dan sla je over.

Wel ben ik echt meer te spreken over Marley Spoon dan Hello Fresh, want gerechten hebben meer smaak en de pakketten zijn meestal echt volledig. Bij Hello Fresh moet je zelf vaak nog een bouillonblokje of witte wijnazijn of zoiets toevoegen en bij Marley Spoon meestal alleen olijfolie ofzo :)

We hebben ook wel eens meegemaakt dat er iets ontbrak en ook wel eens (toen echt iets essentieels ontbrak) doorgegeven aan de klantenservice van Marley Spoon. We kregen je klein bedragje terug ter compensatie. Daar heb je op dat moment natuurlijk niets aan, maar er werd dus wel iets mee gedaan.

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Overigens Marley spoon ook geprobeerd in de dagen na de hello Fresh maar ook die vonden wij tegen vallen. Erg duur voor drie gerechten. Overigens was de Marley spoon wel lekkerder.

3. bababoe

bababoe Fanatiek lid

Mar 11, 2011
    1,805
    781
    113
    Owkeee, ik had dus serieus geen inspiratie voor komende week dus heb een Marley Spoon box besteld (met 50% korting). De normale prijs is echt megaduur zeg!

Mythique likes this.
  4. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Ik heb m'n HF voor de komende weken gepauzeerd en 4x Marley Spoon geselecteerd. Ben benieuwd!

5. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    1,850
    644
    113
    Female
    Wij hebben marley spoon. Erg tevreden. Voor de Belgische leden heb ik nog wel een code voor een gratis box

6. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Bedankt voor jullie reacties tot nu toe, erg leuk om jullie ervaringen te lezen!! Ik ga het weekend de gerechten eens bekijken vsn de verschillende sites

7. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Die wil ik wel :)

8. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    1,850
    644
    113
    Female
    Je hebt een pb

Shakes likes this.
  9. nosilla

nosilla Fanatiek lid

Oct 31, 2016
    1,584
    981
    113
    Female
    Niet in Nederland
    Wij hebben nu sinds 1,5 maand 4 HF maaltijden voor 3 personen. De hoeveelheden vind ik prima en de kwaliteit ook! Klantenservice heb ik ook als top ervaren indien er een probleem was, één keer heb ik gehad dat ze de feta vergeten waren en ze hebben me toen 6 euro ongeveer gecrediteerd. Goedkoop is het niet, maar het scheelt me veel stress en zo eten we ook wel eens dingen die ik normaal niet zo snel zou maken.

Share This Page