Wat ervaar jij als vervelend irritant mbt je partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Naast een liefkozend topic over je partner, ook een ventileer/klaag topic over je partner.
    Nee natuurlijk niet om ze af te branden, want wij hebben ook echt onze minder leuke kanten(echt? JA ECHT!:p)

Kom maar op...
    Wat zijn eigenschappen, gewoontes, eigenaardigheden, uitspraken enz. van je partner die je niet positief vindt?

2. Noppes

Noppes Actief lid

31 aug 2018
    132
    120
    43
    Vrouw
    Als ik iets vraag om te doen en het antwoord is, doe ik zo.
    Zo is over 6 weken of gewoon niet.
    Dus dan doe ik het zelf maar.

Sylva, qwerty123, Syane en 14 anderen vinden dit leuk.
  3. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hij is eigenlijk van het vuilnis.. (papier, glas, plastic, restafval, eet-afval) maar... hij laat het altijd zo ophopen... tot ik het van ellende zelf weg gooi.. zijn antwoord is altijd 'maar er pas nog wel wat in, de zak is nog niet vol', terwijl het gewoon begint te meuren hier. Zeker nu de zon weer tevoorschijn komt.. heb nog trauma's van vorig jaar (een bio-afvalbak vol maden, holy shit.....).. zelfs toen zei hij 'maar de bak is net halfvol!!' 'MAAR HIJ ZIT VOL MADEN WTF!!!!' vond hij niet zo belangrijk... nu doe ik het vuil dus ook xD geen zin meer in die doelloze discussie. Maar dat is eigenlijk zijn enige echte minpunt, dus daar kan ik wel mee leven. Dan doe ik het liever zelf ipv dat het huis vol afval staat....

Syane, Nina Sanders, Indy89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn man is totaal niet sportief dat vind ik jammer, maar wat ik irritant vind is dat hij zelden iets uit zichzelf doet en nogal kinderachtig kan zijn.

MyMiracle vindt dit leuk.
  5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Mijn man zou zo de Tweede kamer in kunnen, hij is een ster in ongedefinieerde antwoorden geven :):roflmao:

Als ik hem direct vraag wat hij wil/zin in heeft/ wil doen oid begint ie steevast met een opsomming van allerlei opties (dit kan en dat kan), of roept ie dat het regent, of vraagt ie wat ik wil.. Het duurt soms 10min vragen stellen om een antwoord te krijgen als: 'ik wil film X kijken vanavond'

Soms bloed irritant haha

femkes, soppie, Beausecret en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Het snurken!

Sylva, Lolalili, mama079 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Bepaalde dingen 100x moeten zeggen en dan nog niet opgepikt worden (vaat in de vaatwasser en niet op het aanrecht, jas aan de kapstok en niet aan de trap enz.) Bloed irritant! Gelukkig staan er een hoop goede dingen tegenover ;)

Manana en MyMiracle vinden dit leuk.
  8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ja snurken inderdaad!!

9. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Ooo jaaa het niet opruimen...schoenen bij de tafel, vaat op de aanrecht, wastafel op de douche vol met gel enz. Standaard als ik thuis kom van het werk is het een puinzooi in huis...zoooo irritant. Ach ja hij heeft ook de positieve kanten :roflmao:

Syane en MyMiracle vinden dit leuk.
  10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    De spullen op de trap niet zien liggen wat naar boven moet.

Syane, chrystel73, mh81 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    @Hommeltje

Dit is het topic, wat je niet leuk vindt aan je partner.

Nogmaals ik vind het heel verdrietig om te lezen dat hij je zo behandeld!
    Heb je een idee waar zijn gedrag vandaan komt? Frustratie, angst, vermoeidheid, stress of iets anders?
    Zijn gedrag is niet goed te praten. Weten waar het vandaan komt helpt wel om hem, en dus jezelf, manieren te geven om van dat gedrag af te komen.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zijn gesnurk... Kan hem soms wel wat aandoen midden in de nacht :roflmao:

Zijn uitstelgedrag, vergeetachtigheid, onvermogen tot vooruit kijken, onvermogen zijn sokken en kleding in de wasmand te doen, zijn meestal afhankelijke opstelling.

Maar hij is wel lief hoor. En knap, jee wat is ie mooi.

13. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik vond dat ook heel heftig om te lezen.... en @Hommeltje je bent niet walgelijk! :(

Hommeltje en MyMiracle vinden dit leuk.
  14. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Deze ook ja...net nog een hele discussie geweest :roflmao:

Nina Sanders en MyMiracle vinden dit leuk.
  15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Altijd het licht in de keuken aan laten staan

De handdoeken op het puntje van het handdoekenrekje hangen ipv er netjes overheen

Als ik hem vraag wat hij wil drinken dan duurt het zo lang voor ik antwoord krijg en dan sta ik daar als een debiel naast de koelkast te wachten (het begint vaak met ehhhhhmmmmmm doe maarrrrr eeeeeehhhhhmmmmm....)

Als het een zooitje is in huis kan hij heel hard lopen zuchten en steunen terwijl hij het opruimt/schoonmaakt (ik voel me dan gelijk aangesproken terwijl dat niet zijn bedoeling is maar dat is mijn gevoel alleen)

Hij denkt dat iets opgeruimd is als het uit het zicht is, dus alles wordt zo in de kast gepleurd ipv dat hij het op zn plek legt

Hij kan nikssss weg doen want wie weet...ooit...

Hij koopt halve kringlopen leeg met dezelfde reden...en het is zo lekker goedkoop allemaal...

Hij is bijna altijd thuis, gaat weinig op stap met vrienden bijv, is weinig ondernemend, hoewel ik het niet heel irritant vind zou ik hem wel meer gunnen hierin

Als hij ziek is dan gaat hij zo hard met zn voeten wiebelen dat het hele bed meeschudt, afleiding zoeken noemt hij dat...

En hij is zo'n 5x per jaar 'doodziek'...

Haha het is nogal wat he hahaha

16. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Van elk minpuntje dat ik geef, staan er tig tegenover die ik wel heel leuk aan hem vind. Maar vooruit:

-niet meer normaal wat ie aan geluiden eruit perst als ie slaapt. Piepen, hijgen, snurken, knasentanden, smakken. Ooit me eens de #€&%* geschrokken toen ie opeens rechtop in ons bed zat en midden in zijn slaap begon te applaudisseren. :eek: de halve zool. :D
    -hij maakt niks af waar ie aan begint.
    -is nogal snel op zijn teentjes getrapt
    -kan absoluut niet met geld omgaan. Geef hem 15 euro om voor die dag een maaltijd op tafel te zetten en het is op. Geef hem 50 en het is even zo goed op.
    -hij mag best eens wat meer voor zichzelf en mij opkomen. Hij kruipt te snel in zijn schulp in de buurt van dominante personen.
    -zijn libido mag best een beetje hoger. Als het initiatief alleen van hem af zou komen, gebeurt er vrij weinig.

Voor de rest is het een schatje en kan ik wel 101 redenen bedenken waarom ik hem te gek vind. En dat ga ik ook in het andere topic doen ook. :thumup:

Indy89, Lies1611 en MyMiracle vinden dit leuk.
  17. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik kom er net achter dat ik dus een doodnormale kerel heb lopen hier ... vele dingen zijn herkenbaar. Maar het gaat goed en soms barst de bom :D

Syane, brocante, Babynummer2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Het niet opruimen achter zijn kont,maar dit wel van zijn zoon verwacht.Hij zegt altijd; eerst opruimen voordat je met iets anders gaat spelen.:rolleyes:

Impulsiviteit ; Doet dingen zonder vooruit te denken of te overdenken.Denkt totaal niet na over oorzaak en gevolg.En het dan gek vinden dat dingen zo vaak verkeerd gaan.:roflmao:

19. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Snurken.

Hij vind dat ik mn mening en/of gevoelens altijd moet onderbouwen met feiten. Like seriously?

Hij laat graag zn kleding overal slingeren.

Hij treuzelt (En heeft mn dochter met het treuzelvirus besmet), haat (vroeg)opstaan en (vroeg)naar bed gaan en is vaak te laat.

Ik moet zo veel onthouden voor hem. Hem helpen herinneren aan afspraken of dingen die hij moet doen.

Hij is redelijk passief in dingen doen, uitjes voorstellen ofzo.

Oh wat ben ik een stom mens.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat hij zelden ziet wat er moet gebeuren en rustig op zn reet gaat zitten terwijl ik uren nog bezig ben savonds.

En dan ook nog zeggen "lieverd wat ben je druk, ga toch zitten"

Zucht

Nina Sanders en MyMiracle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina